پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۷۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
با اعلام رسمی اسامی نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان محلات رقابت 199 نفر برای تصاحب 70 کرسی شورا در این شهرستان آغاز شد.

شعار سال: علی زینی وند، فرماندار شهرستان محلات ضمن اعلام خبر تایید صلاحیت 199 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بر اساس آخرین اطلاعیه هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، صلاحیت 48 داوطلب در شهر محلات، 15 داوطلب در شهر نیم ور و 136 داوطلب نیز در روستاهای شهرستان محلات تایید شده است.

وی ادامه داد: براین اساس 199 نامزد نهایی تایید صلاحیت شده در شهر و روستای شهرستان محلات برای تصاحب 70 کرسی شورا در سطح این شهرستان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

زینی وند همچنین ضمن اعلام پیش بینی 44 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان محلات بیان کرد: به منظور برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مجموع 44 شعبه اخذ رای تعداد 32 شعبه در سطح شهر محلات و نیم ور و 12 شعبه برای روستاهای شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار محلات در خاتمه با اشاره به پیش بینی 96 صندوق اخذ رای در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در مجموع 44 شعبه اخذ رای سطح شهرستان که به منظور برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست برپا خواهد شد 96 صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است و در مجموع بیش از یکهزار و 400 نفر در بخش های اجرایی، نظارت، انتظامی و خدماتی با کمیته انتخابات شهرستان محلات همکاری خواهند کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح محلات، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 988616967:www. sobhemahallat. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین