پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
بیانیه احزاب اصلاح طلب کوهدشت در رابطه با لیست ائتلاف ١+٧ معرفی شده از سوی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کوهدشت به شرح زیر است: ٧ کلام با مردم شریف کوهدشت: کلام نخست: ضمن احترام به تمام مردم کوهدشت و سلایق و طیف های گوناگون سیاسی در کلام اول این بیانیه […]
شعار سال: بیانیه احزاب اصلاح طلب کوهدشت در رابطه با لیست ائتلاف ١+٧ معرفی شده از سوی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کوهدشت به شرح زیر است:

٧ کلام با مردم شریف کوهدشت:

کلام نخست:

ضمن احترام به تمام مردم کوهدشت و سلایق و طیف های گوناگون سیاسی در کلام اول این بیانیه ، یادآوری می شود که؛ برای همگان اثبات شده است که دوران فرد گرایی و تک روی در دنیای دموکراتیک امروزی منسوخ شده و دیگر پاسخگوی نیازهای اجتماعی سیاسی مردم نیست و روشی بهتر از مشورت و همفکری و حمایت کامل از خروجی این خرد جمعی و تفکر گروهی برای انتخابی مناسبتر وجود ندارد.

کلام دوم:

باور کنیم از میان این همه کاندیدا که همه خود را محق و شایسته می دانند، و بحق هم شایستگی حضور در لیست مذکور را داشتند، استخراج ٧ نفر کاری ساده نبوده که به همین سبب از شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کوهدشت که برای این کار زحمات و زمان زیادی گذاشتند، تشکر و قدردانی می شود.

کلام سوم:

از آنجا که اعضای لیست منتخب از بهترین های موجود و ترکیبی از تخصصها و سوابق متنوع هستند که بر اساس خرد جمعی تعیین شده اند، ضرورت دارد مجموعه این عزیزان با هم باشند تا بتوانند بر اساس خرد جمعی به آبادانی کوهدشت کمک کنند. لذا از کاندیداهای منتخب انتظار می رود از تبلیغ انفرادی خویش خودداری و به حامیان خود یادآوری کنند که برای تمام اعضای لیست تبلیغ و از هر هفت نفر حمایت کنند.

کلام چهارم:

از سایر کاندیداهای محترم انتظار می رود به منظور تقویت جبهه اصلاحات؛ از لیست اعلام شده توسط شورای سیاستگذاری که از قبل و در جلسه آخر به تایید تمام کاندیداها رسیده است، حمایت شود و توصیه این است که افراد خارج از لیست که در جلسات قبلی میثاق نامه اولیه رو امضاء نموده اند، ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی، پرهیز از بداخلاقی های سیاسی انتخاباتی زودگذر و حمایت کامل از لیست، از نامزدی خود رسماً انصراف داده و به تبلیغات انتخاباتی خود، هر چه سریعتر پایان دهند.

کلام پنجم:

کاندیداهای محترم که به هر دلیلی انصراف داده اند و یا وارد لیست نشده اند لازم است با تمکین به این لیست، بلوغ سیاسی و انسجام تشکیلاتی خود را حفظ نموده و ضمن خودداری از فرد گرایی از اصلاح طلبان شهرستان حمایت نموده و راه موفقیت خویش و این جبهه را برای انتخابات آینده هموارتر سازند.

کلام ششم:

با توجه به رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای شاخص شورای شهر جبهه اصلاحات کوهدشت، حمایت از لیست ائتلاف اصلاحات شورای شهر کوهدشت، ضروری احساس می شود.

کلام هفتم:

اسامی منتخبین شورای اصلاح طلبان کوهدشت که مورد تایید حزب مردم سالاری نیز هستند، برای رقابت بر سر کرسی های شورای این شهر، به ترتیب حروف ألفبای نام خانوادگی که بر اساس منش اصلاح طلبانه و تخصص و تعهد انتخاب شده اند و عبارتند از:

آقای مهندس رسول آزادبخت

آقای حاج فریبرز ارجمند قلندری

آقای مهندس علی نجات جمالی

خانم مهندس روح انگیز رحیمیان

آقای مهندس قدرت زارع

آقای مهندس البرز کونانی

قای مهندس عباداله گراوند

سعید مرادپور سخنگوی حزب مردم سالاری کوهدشت

به نمایندگی از احزاب اصلاح طلب کوهدشت (مردم سالاری،اعتماد ملی، ندای ایرانیان، همبستگی، اسلامی کار، اتحاد ملت، نیروهای خط امام و انجمن اسلامی معلمان ) و با محوریت آقایان فرج اله مومنی و محمد آزادبخت.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی میرملاس، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 97411، www.mirmalas.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین