پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا هم زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح جمعه در سراسر کشور آغاز شد. در ادامه نتایج شمارش آرای شورای شهر قزوین، تاکستان، آبیک ارائه می گردد.
شعارسال:

اعضای شورای شهر قزوین، تاکستان، آبیک

قزوین:‌ سرهنگ داودی، احد چگینی، مهدی عبدالرزاقی، محسن حق شناس، منیره قوامی، زهرا یوسفی، سعید دقیقی، فصیحی رامندی و حدیثه قافله باشی

تاکستان:‌ در حوزه شوراها صیاد رحمانی با ۹ هزار و ۱۸۵ رای، حسین رحمانی با ۶ هزار و ۳۴۹ رای، عبدالله رحمانی با پنج هزار و ۵۷۰ نفر، عبدالله طاهرخانی چهار هزار و ۹۱۳ رای، زهرا صفوی چهار هزار و ۸۴۹، سمیه بابایی با چهار هزار و ۷۲۹ و بهزاد طاهرخانی با چهار هزار و ۶۶۲ رای به ترتیب توانستند با رای مردم به شورا راه یابند.

آبیک: بر اساس نتایج اعلام شده قدیر اینانلو با پنج هزار و ۴۶۷ رأی، حسین امینی با چهار هزار و ۵۸۳ رأی، حمیدرضا دلوی با چهار هزار و ۲۶۷ رأی، فرانک فیض‌اللهی چهار هزار و ۲۲۹ رأی، الله ‌یار مهدی با سه هزار و ۹۶۷ رأی و اسماعیل عبادی با سه هزار و ۸۸۸ رأی و عبدالله ملک‌پور با سه هزار و ۸۲۲ رأی منتخب مردم شهر آبیک در شورا شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1396، کدخبر: 726353، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین