پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
رادیو ترتیل روز چهارشنبه و در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور برخی مسئولان صدا وسیما بصورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

شعار سال: احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن و رادیو تلاوت با افتتاح این رادیو در ساختمان شیشه ای صدا وسیما، در نشست خبری به تشریح برنامه های این رادیو تازه تاسیس پرداخت.
وی در این نشست خبری ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به استقبال جامعه قرآنی از پخش ترتیل در رادیو قرآن گفت: با توجه به روایاتی که در فضیلت تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان آمده رادیو ترتیل در ماه رمضان در حدود هفده ترتیل از اساتید مصری و ایرانی پخش خواهد کرد.
ابوالقاسمی راه‌های گوش دادن به این ترتیل‌ها را علاوه به موج «اف ام 5/95» از طریق اپلیکیشن «ایران صدا» و همچنین گیرنده‌های تلویزیونی یعنی «رادیو نما» ممکن دانست.
این قاری قرآن گفت: رادیو ترتیل از صبح امروز(چهارشنبه) بطور رسمی آغاز به کار کرد و قرائت جزء 28 قرآن 16 بار تکرار می شود.
مدیر رادیو قرآن افزود: پخش ترتیل این رادیو تا 12 شب ادامه دارد و از بامداد تا شش صبح رادیو قران بر روی این کانال قرار می گیرد که در این زمان ترتیل استاد محمود خلیل الحصری با ترجمه قاردپناه پخش می شود.
ابوالقاسمی خاطرنشان کرد: همچنین از ساعت 4:30 دقیقه نیز ترتیل قرآن که از حرم امام رضا(ع) پخش می شود از طریق این رادیو برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار 3 خرداد 96، کد مطلب: 656159: www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین