پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۰۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
بر اساس بررسی به عمل آمده به ویژه در نظر گرفتن پیشرفت فیزیکی مناطق نمونه گردشگری استان، موافقت تأسیس ۱۰ منطقه نمونه گردشگری یزد باطل و تنها مجوز چهار منطقه تایید شد.

شعار سال: با توجه به اینکه از سال ۸۶ به بعد، ۴۵ منطقه نمونه گردشگری در استان تصویب شده است و در عمل حتی برای تعدادی از آنها نیز سرمایه گذار انتخاب شده بود، از سال گذشته موضوع ارزیابی و بازنگری در مورد آنها در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در کارگروه گردشگری مقرر شد طی جلسه ای با نظر کمیته تخصصی کارگروه، تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در این زمینه اظهار داشت: خوشبختانه شورای عالی معماری و شهرسازی نیز در این زمینه مصوبه و شیوه نامه ای را ابلاغ كرده و از سوی معاونت سرمایه گذاری اداره کل ميراث فرهنگي بر اساس مصوبات کارگروه گردشگری و شیوه نامه ابلاغی نسبت به ارزیابی اقدام كرده و گزارش آن به کمیته تخصصی کارگروه گردشگری ارائه شده و در نهایت تنها مجوز چهار منطقه نمونه گردشگری تمدید شد.

محمدمهدی شرافت افزود: ۳۰ منطقه فاقد سرمایه گذار بودند و در سایر موارد نیز مشکلات تأمین آب و مجوزهای مربوطه یا عدم اهلیت سرمایه گذار و مواردی از این قبیل که موجب عدم پیشرفت کار بوده، وجود داشته که این عوامل منجر به لغو مجوزها شد.

وی خاطرنشان کرد: در تعدادی از مناطق با تغییر سطح یا شیوه و نوع نگاه و استفاده از توان سرمایه گذار که حداقل ۲۰ درصد برآورد احداث مجموعه را در ابتدای کار داشته باشند، تلاش خواهیم داشت تا شاهد افزایش ظرفیت گردشگری استان باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 آذر 1394، کد مطلب: 3003352: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین