پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به اینکه پژوهشگر برای انجام کار پژوهشی خود باید آرامش خاطر داشته باشد، گفت: آینده شغلی پژوهشگران تضمین نیست و اغلب آنها از نداشتن امنیت شغلی رنج می برند.

شعار سال: محمدرضا تابش با حضور در دانشگاه فنی اردکان به مناسبت هفته پژوهش و ادای احترام به مقام شهدای گمنان این دانشگاه اظهار داشت: جایگاه دانشجو باید پاس داشته شود و باید دانشجویان را باور کنیم و به آنان حرمت بگذاریم که البته حرمت گذاردن به دانشجو نیز با پاس داشتن حقوق وی در دانشگاه و جامعه محقق می شود.

وی ادامه داد: دانشجو فقط مکلف به انجام تکالیف اداری و دانشجویی نیست، بلکه دانشجو مانند دیگر اقشار جامعه از حق و حقوقی برخوردار است که مهم‌ترین آن فراهم آوردن شرایطی برای اوست که نسبت به آینده امیدوار و مطمئن باشد.

تابش تاکید کرد: باید به دانشجو انگیره داد و به این نسل پرشور و شاداب و پرنشاط اعتماد کرد و به او حق داد در محیطی سرشار از امید به آینده، تحرک علمی داشته باشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به اینکه فضای گفتگو در مراکز آموزش عالی بهبود یافته است، عنوان کرد: امیدواریم این فضا در دانشگاه‌های اردکان به عنوان خاستگاه فلاسفه بزرگ، به مراتب بهتر شود و دانشجویان از هر گرایش سیاسی بتوانند به دور از افراط و تفریط و در سایه عقلانیت و مدارا، فعالیت های دانشجویی را سامان دهند و نقش محوری خود را ایفا کنند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت مقوله پژوهش در همه ساختارهای فردی و اجتماعی گفت: بعد از انقلاب در تولید علم و پرداختن به امور پژوهشی، موفقیت‌های چشمگیری حاصل شد هر چند که باید بر روی کیفیت پژوهش و سازگاری با نیازهای کشور توجه بیشتری صورت گیرد.

تابش با بیان اینکه محققان باید بتوانند موضوعات بر زمین مانده را کنکاش و دردی از مشکلات جامعه را درمان کنند، گفت: امنیت شغلی پژوهشگران نیز بسیار مهم است تا برخی ناملایمات، وی را به سمت انجام تحقیقات برای خوشایند گروهی سوق ندهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 آذر 1394، کد مطلب: 3003132: www. mehrnews.com


خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین