پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۲۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
مسؤول موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی اردیبهشت‌ماه سال‌جاری بیش از 12 هزار و 800 نفر از موزه‌های استان زنجان بازدید کرده‌اند.

شعار سال: پرستو قاسمی اظهار کرد: میزان بازدید گردشگران از گنبد و موزه سلطانیه در طول اردیبهشت‌ماه سال‌جاری 6 هزار و 795 نفر اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه 937 نفر از مجموع بازدیدکنندگان از گنبد و موزه باستانشناسی سلطانیه استان زنجان شامل گردشگران خارجی می‌شود، تصریح کرد: بیش از 5 هزار و 800 نفر از بازدیدکنندگان نیز ایرانی هستند.

مسؤول موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اضافه کرد: 4 هزار و 81 نفر از بازدیدکنندگان از گنبد سلطانیه زنجان با پرداخت بهای کامل بلیت، یک هزار و 542 نفر به صورت نیم بها و 235 نفر هم به صورت رایگان از این موزه دیدن کرده‌اند.

قاسمی با اشاره به اینکه طی ماه گذشته 269 گردشگر خارجی از موزه رختشویخانه زنجان بازدید کرده‌اند، یادآور شد: در مجموع این موزه مورد بازدید بیش از یک هزار و 900 ایرانی قرار گرفته است.

وی تعداد بازدیدکنندگان از موزه مردم‌شناسی رختشویخانه زنجان را 2 هزار و 178 نفر اعلام کرد و ادامه داد: یک هزار و 59 نفر با پرداخت کامل بهای بلیت و 850 نفر هم به صورت رایگان از موزه مردم‌شناسی رختشویخانه بازدید داشته‌اند.

مسؤول موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به بازدید 2 هزار و 850 نفر از گردشگران داخلی و خارجی از موزه باستان‌شناسی ذوالفقاری و موزه مردان نمکی استان اشاره کرد و افزود: این موزه مورد بازدید 60 گردشگر خارجی طی اردیبهشت‌ماه سال‌جاری قرار گرفته است.

قاسمی تعداد بازدیدکنندگان داخلی و ایرانی از موزه باستان‌شناسی ذوالفقاری را در استان زنجان 2 هزار و 790 نفر اعلام کرد و گفت: طی ماه گذشته 325 نفر گردشگر ایرانی هم از موزه باستان‌شناسی ابهر در بقعه پیر احمد زهر نوش بازدید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 12 هزار و 148 نفر از موزه‌های زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بازدید کرده‌اند، اظهار کرد: بیشتر این بازدیدها به گنبد جهانی سلطانیه تعلق دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 7 خرداد 96، کد مطلب: 13960307000548: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
گنجینه طبیعی زنجان واقعا جای کار دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین