پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به توانمندی معلولان در زمینه های مختلف گفت: باید قوانین حمایتی از معلولان به صورت دقیق در کشور اجرایی شود.

شعارسال :سید حسین نقوی حسینی شامگاه جمعه در حاشیه دیدار با جمعی از معلولان اظهار داشت: معلولان از توانمندی و پتانسیل های بالایی در حوزه های مختلف برخوردار هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی توجه خاصی به معلولان داشته و قوانین مناسب و خوبی را برای حمایت از معلولان به تصویب رسانده است.

وی ادامه داد: امروز قوانین حمایتی خوبی در کشور در زمینه توجه به معلولان وجود دارد که باید در مقام عمل، به مرحله اجرا در بیاید.

نقوی حسینی اضافه کرد: قطعا در صورت اجرای دقیق قوانین مصوب برای حمایت از معلولان در ابعاد مختلف، شاهد بسیاری از مشکلات کنونی نخواهیم بود.

وی در خاتمه با اشاره به حضور معلولان نخبه و توانمند در استان تهران و سایر نقاط کشور گفت: باید از ظرفیت معلولان در زمینه های مختلف استفاده کرده و زمینه حضور آنان در اجتماع را فراهم ساخت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شنبه 28 آذر 1394 ، کد مطلب : 3003272 : www.mehrnews.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین