پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان فعلا تا پایان دولت یازدهم به کار خود در استانداری کرمان ادامه می‌دهد.

شعار سال: یحیی کمالی‌پور اظهار‌ داشت: مجمع نمایندگان استان کرمان با استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان مخالف است.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان کرمان در 8 خرداد‌ماه جاری در نامه‌ای به وزیر کشور مخالفت خود را با استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان اعلام کرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر کشور با استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان مخالفت کرده است خاطرنشان کرد: علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان فعلا تا پایان دولت یازدهم به کار خود در استانداری کرمان ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با حضور رزم‌حسینی استاندار کرمان نیز تا دقایقی دیگر در تهران برگزار می‌شود گفت: در این جلسه آماده شنیدن اظهارات استاندار کرمان و دلایل استعفای وی هستیم.

کمالی‌پور با بیان اینکه در این جلسه نیز مخالفت خود را با استعفای رزم‌حسینی اعلام می‌کنیم افزود: چنانچه به این نتیجه برسیم که استاندار کرمان تحت فشارهای سیاسی اقدام به این کار کرده است با قاطعیت از رزم‌حسینی حمایت خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم استان کرمان وارد بازی‌های سیاسی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۰۹ خرداد 1396، کد مطلب:1423611 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
ادامه بدهد خوب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین