پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
فرمانده انتظامی هرمزگان از کاهش ۵۹ درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری و کاهش ۳۵ درصدی در حوزه برون شهری در دو ماهه اول امسال خبرداد.

شعار سالدر تشریح عملکرد دو ماهه امسال در حوزه پلیس راه و راهور استان اظهارداشت: در دو ماهه نخست امسال 3133 فقره تصادف در حوزه برون شهری استان رخ داد و 38نفر جان خود را از دست دادند در مقایسه با مدت مشابه سال 35درصد کاهش تلفات داشته ایم.

وی بیان‌داشت: در این مدت در حوزه برون شهری تصادفات جرحی 14 درصد و در تصادفات خسارتی نیز با کاهش 53 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری تصریح‌کرد: در این مدت در حوزه درون شهری در تصادفات جرحی 8 درصد ،خسارتی 69 درصد و تعداد متوفی نیز 61 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته‌ایم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در دو ماهه نخست سال جاری 225 هزار و 14 برگ جریمه صادر شد، بیان‌کرد: در دو ماهه نخست امسال هزار و 434 دستگاه خودرو و هزار و 150 دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 9خرداد 96، کدمطلب:1423281، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
واقعا دست مریزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین