پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
تهران-ایرنا-مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: مدرسه «صبح رویش»، مدرسه ویژه کودکان کار با ظرفیت 400 کودک در ابتدای مهرماه توسط مسوولان شهرداری تهران در منطقه 12 افتتاح شود.
شعارسال: به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران فرزاد هوشیار پارسیان افزود: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در آستانه ماه مهر برنامه های حمایتی خود را در قالب هشت طرح اصلی تدوین کرده است.

وی با اشاره به فعالیت مراکز پرتو ویژه کودکان کار و خیابان در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران گفت: حمایت از کودکان بی بضاعت و خانواده های آنان یکی از مهم ترین برنامه های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در آستانه سال جدید تحصیلی (95-94) است.

هوشیار پارسیان با بیان اینکه بن های بازباران در میان 3 هزار کودک تحت پوشش مراکز پرتو و مراکز خدمات اجتماعی واقع در سراهای محلات توزیع شده، افزود: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مبلغی را به عنوان کمک هزینه خرید پوشاک و لوازم التحریر در اختیار اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار داده است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به کمک های مردمی برای تامین وسایل مورد نیاز دانش آموزان گفت: مراکز خدمات اجتماعی با استفاده از کمک های مردمی اقدام به خرید کیف و کفش برای دانش آموزان خانواده های تحت پوشش کردند تا این افراد با دغدغه کمتر سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

هوشیار پارسیان با تاکید بر برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان در آستانه مهرماه اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد که یکی از مشکلات به ویژه در میان دختران جوان فقدان توانایی «نه گفتن» است و بر این اساس، در نظر داریم تا در کارگاه های آموزشی این مهارت را به دانش آموزان دختر جدیدالورود در مقطع دبیرستان و دانشگاه های شهر تهران آموزش دهیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در قالب طرح مسیر ایمن در نظر داریم تا گشت های ویژه فوریت های اجتماعی را در نواحی آسیب خیز منطقه 12 برای تامین فضای امن برای دانش آموزان مستقر کنیم.

* استقرار خانواده دانشجویان جدیدالورود شهرستانی در همراه سراها

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در تشریح برنامه های استقبال از مهر بر ایجاد زیرساخت های لازم در راستای رفاه دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد و گفت: پیش بینی کردیم تا خانواده های دانشجویان جدید الورود بتوانند در هفته اول مهرماه در همراه سراهای موجود در مناطق مستقر شوند.

هوشیار پارسیان افزود: در این طرح همراه سراهای واقع در منطقه 3 و 6 در اختیار خانواده های دانشجویان جدیدالورود قرار داده می شود و در مناطق ورودی شهر از جمله مناطق 4، 13و 19 کمپ هایی برای استقرار رایگان خانواده های دانشجویان در هفته اول مهرماه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری تورهای تهران گردی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های تهران گفت: این تورهای گردشگری با عنوان «الان، تهران یهویی» با همکاری نواحی و آژانس های تهران گردی برگزار می شود و قرار است دانشجویان از فضاهای تاریخی و فرهنگی شهر تهران بازدید کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت پارسيك ، تاریخ انتشار چهارشنبه 29 شهريور 1394، کد مطلب: 4883497 : www.news.parseek.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
س.ح75
دمتون گرم خیلی کار خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین