پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۰۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
چهارنفر تروریست مسلح با مأموران حفاظت مجلس مقابل درب ورودی درگیر شده به مأموران حفاظت و مراجعه کنندگان حمله کرده اند. مهاجمان وارد مجلس شده و درگیری در درون مجلس آغاز گردید. گروهی از مراجعین نمایندگان و خانواده دو تن از نمایندگان در طبقه چهارم ،در تیر رس مهاجمان قرار گرفته بودند. یک نفر از تروریست ها در انفجار انتحاری و سه نفر دیگر پس از تیراندازی های کور و تلاش برای حضور در طبقات فوقانی ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، در درگیری با ماموران به هلاکت رسیدند.
شعارسال: چهار فرد مسلح (با میانگین 25 تا 30 سال و بنا به اظهار رضا سیف،معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی، ایرانی) حدود ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز با مراجعه به درب شماره یک مجلس شورای اسلامی با مأموران حفاظت مجلس درگیر شده اند.
طی این درگیری، چند نفر از مأموران حفاظت مجلس و مراجعه کنندگان مجروح شده اند . از آنجا که این افراد بسته‌ای همراه خود داشتند، محافظ درب ورودی به آنها مشکوک شده و موقعی که می‌خواست آنها را بازرسی کند، این افراد با محافظ درگیر می‌شوند و او را به شهادت می‌رسانند.

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

کوروش کرم‌پور نماینده فیروزآباد در مجلس گفت: برای استقبال از مهمانانم مقابل گیت ورودی ایستاده بودم که مهاجمان وارد شدند و شروع به تیراندازی کردند. به سمت من هم تیراندازی کردند، اما من خودم را به زمین انداختم و تیر به من نخورد. در همان ورودی اولین تروریست اولین پاسدار را با کلت زد. مهاجم دوم نیز وارد شد و شروع به تیراندازی به مهمانان کرد که دو خانم شهید شدند. من خودم را به اتاق کناری سالن ورودی کشاندم و بعد از ورود مهاجمان، کلت پاسدار مضروب را برداشتم و به داخل ساختمان مجلس رفتم تا طبقه اول دنبال مهاجمان رفتم که تیراندازی شروع شد. چون حدس می‌زدم در صحن از وقوع این حادثه خبر نداشته باشند، به صحن رفتم و به آقای پزشکیان اطلاع دادم.

بنا بر توضیحات سردار محمدحسین نجات ، جانشین سازمان اطلاعات سپاه ، تروریست ها بلافاصله وارد سالن مربوط به مراجعات مردمی می‌شوند و همان‌طور که می‌دانید در آن سالن همیشه تعدادی افراد حاضر بوده که تقاضای دیدار و ملاقات با نمایندگان را دارند و اگر آن نماینده در صحن پارلمان حضور نداشته باشد، آنها در دفتر کار ، با نماینده ملاقات می‌کنند. جانشین سازمان اطلاعات سپاه افزود: این تروریست‌ها بلافاصله بعد از اینکه وارد این سالن می‌شوند مردم را به رگبار می‌بندند که متأسفانه تعدادی از هموطنان بیگناه ما در این محل مراجعات مردمی به شهادت می‌رسند.
همچنین در پی این درگیری، درب‌های ورود و خروج خبرنگاران به راهروهای مجلس بسته شده است و تعدادی از نمایندگان نیز برای بررسی موضوع از صحن علنی مجلس خارج شده‌اند.

گفته می شود ضاربان به سمت ساختمان شمالی مجلس که دفتر نمایندگان در آن قرار دارد، حمله کرده و اکنون در آن مستقر هستند. استفاده از کوادکوپتر در عملیات ضدتروریستی نیروهای ویژه ، در دستور کار بود.

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

محدودیت رفت و آمد خودروها در اطراف بهارستان

از سوی دیگر در خیابانهای اطراف مجلس محدودیت های عبور و مرور حاکم شده است.هم‌اکنون به شعاع 500 متری در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی نوار امنیتی کشیده شده و هرگونه ترددی ممنوع اعلام شده است.

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

تیراندازی قطع شده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با مهر گفت: تیراندازی ها قطع شده و محیط در اختیار نیروهای امنیتی است، نیروهای سپاه در همه نقاط مجلس مستقر هستند.

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

لاریجانی به صحن مجلس آمد

علی لاریجانی که از صبح امروز در صحن علنی مجلس حضور نداشت، دقایقی قبل به صحن آمده و ریاست را از مسعود پزشکیان تحویل گرفت.

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت


پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

تروریست ها در طبقه چهارم محاصره شده اند

سردار نجات با بیان اینکه تروریست‌ها مسلح به مسلسل و تعداد قابل‌توجهی کیف خشاب بودند، گفت: آنها می‌خواستند وارد ساختمان مجلس شورای اسلامی شوند که با اقدام به‌موقع نیروهای حفاظت مجلس روبرو می‌شوند و نمی‌توانند وارد منطقه‌ منتهی به ساختمان پارلمان شوند و برای همین مجبور می‌شوند به یکی از طبقات ساختمان مراجعات مردمی پناه ببرند که در آنجا در مواجهه با کارمندان، تعدادی از این عزیزان را هم به شهادت می‌رسانند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد، فیلم منتشر شده داعش از ساختمان مجلس مربوط به دفتر و اتاق بنده بوده و دو تن از همکاران من شامل آقای زارعی مسؤول دفتر و حجت الاسلام تقوی مدیر(عامل سابق خبرگزاری ایکنا و از فعالان جامعه قرآنی کشور) به شهادت رسیدند.


پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

همچنین ، ابوالفضل حسن بیگی(نماینده مجلس) در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشاهدات عینی حاکی از آن است که افراد مسلح در طبقه چهارم محاصره شده اند. وی ادامه داد: گلوله های افراد مسلح در حال به پایان رسیدن است و احتمال عملیات انتحاری وجود دارد.

حسن بیگی افزود: تروریست ها پنجره های اتاق های طبقه چهارم را باز کرده و به مردم حاضر در خیابان تیراندازی کرده اند که در جریان این تیراندازی ها پس از شهادت دو محافظ مجلس ، دو نفر از کارمندان دفتر نمایندگان نیز به شهادت رسیدند و تاکنون 10 نفر زخمی شدند.

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

تلاش نیروهای امنیتی برای زنده دستگیر کردن تروریست ها

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیروهای امنیتی خیابان های اطراف مجلس را کاملا در کنترل دارند و داخل مجلس هم حضور دارند و به صورت کنترل شده در حال جمع کردن موضوع هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: تلاش نیروهای امنیتی این است که با کمترین مشکل و آسیب مساله را حل کنند و مهاجمین را هم زنده دستگیر کنند تا ریشه و عوامل پشت صحنه حادثه کشف شود. وی افزود: گلوله تفنگ کلاشینکف تروریست ها تمام شده و اکنون با سلاح کمری در حال شلیک هستند.

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

یکی از تروریست ها خود را منفجر کرد

یک منبع آگاه در گفتگو با مهر از وقوع یک انفجار در طبقه چهارم ساختمان مراجعات مردمی خبر داد.


حضور فرمانده کل سپاه در مجلس

سرلشگر عزیز جعفری فرمانده کل و جمعی از فرماندهان سپاه دقایقی قبل با حضور در مجلس از نزدیک در جریان آخرین اقدامات امنیتی قرار گرفتند.

انتقال مجروحان حوادث تروریستی به ۵ بیمارستان

سرپرست سازمان اورژانس کشور، با بیان اینکه در حال حاضر مجروحین این حادثه به بیمارستان های طرفه، سینا ، معیری، هفت تیر و امام حسین انتقال داده شده اند، افزود: ۱۱ نفر از مجروحین به بیمارستان طرفه، ۱۳ نفر به بیمارستان سینا، ۶ نفر بیمارستان هفت تیر، و ۵ نفر هم به بیمارستان امام حسین و یک نفر هم به بیمارستان معیری که فوت شده است انتقال یافته اند

همسر ۲ نماینده زن مجلس در چنگال افراد مسلح

همچنین احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: همسر و دختر نماینده شهرضا و همسر نماینده مبارکه در دفاتر نمایندگان در چنگال افراد مسلح قرار دارند.

تیراندازی در مجلس/ اخبار ضدونقیض درباره ضاربان

وی افزود: تعدادی از بستگان نمایندگان نیز هنوز در اتاق‌های ملاقات حضور دارند. همسر خانم سعیدی نماینده مبارکه و همسر و دختر خانم محمودی نماینده شهرضا هنوز در دفاتر نمایندگان حضور دارند.

در خبرهای تکمیلی به نقل از زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی آمده که وی با اشاره به حمله تروریستی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی این عملیات تروریستی همسر بنده به همراه همسر خانم سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی محبوس شده بودند. همسر بنده دقایقی پس از همسر خانم سمیه محمودی نجات یافت و اکنون حال وی مساعد است. 

انتقال مجروحان حوادث تروریستی به ۵ بیمارستان

 ۱۱ نفر از مجروحین به بیمارستان طرفه، ۱۳ نفر به بیمارستان سینا، ۶ نفر بیمارستان هفت تیر، و ۵ نفر هم به بیمارستان امام حسین و یک نفر هم به بیمارستان معیری که فوت شده است انتقال یافته اند.

ترورریست‌ها با پوشش زنانه وارد محوطه مجلس شدند

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور گفت: تروریست‌ها با پوشش لباس زنانه از درب عمومی که ارباب رجوع برای دیدار با نمایندگان حضور پیدا می‌کنند وارد محوطه مجلس و ساختمان جانبی آن شدند.

نجات محبوسان

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفته بود: «تعدادی از بستگان نمایندگان نیز هنوز در اتاق‌های ملاقات حضور دارند. همسر خانم سعیدی نماینده مبارکه و همسر و دختر خانم محمودی نماینده شهرضا هنوز در دفاتر نمایندگان حضور دارند.» که با تلاش نیروهای امنیتی این محبوسان نجات یافتند.

دستگیری یکی از تروریست های مجلس

همچنین سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اساس خبرهایی که داریم یکی از مهاجمان توسط نیروهای سپاه پاسداران دستگیر شده است.

وی افزود: در رابطه با بقیه مهاجمان فعلا خبری ندارم البته انفجاری انجام شده اما معلوم نیست که جلیقه انفجاری بوده یا پرتاب نارنجک.

تیراندازی در مجلس/ اخبار ضدونقیض درباره ضاربان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: البته به طور کلی ماجرا تحت کنترل است و مجلس تخلیه شده و تنها نیروهای امنیتی در محل حضور دارند.

پایان عملیات تروریستی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با مهر گفت: آخرین تروریست از سوی نیروهای تک تیرانداز مورد هدف قرار گرفت و کشته شد.

وی که در اتاق مدیریت حمله قرار داشت، افزود: هیچ یک از گروگان هایی که در اختیار این تروریست بودند، آسیب ندیده اند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور به بیان تعداد مجروحان و جان باختگان حوادث تروریستی امروز تهران تا این لحظه پرداخته و بیان داشتند که در اثر حادثه تروریستی امروز در تهران، 13نفر شهید و 43 نفر مجروح شدند. اکثر شهدا از مراجعین مردمی نمایندگان مجلس بودند. نام برخی از مجروحین و شهدای حادثه حرم و مجلس و نام بیمارستانی که اعزام شده اند، بشرح زیر است :

۱ علی همتی (فوتی) ۵۰ ساله در بیمارستان سینا
۲ هانیه اکبریان (فوتی) ۳۷ ساله در بیمارستان معیری

۳ روح ا... شجاع خلیق ۳۶ ساله در بیمارستان طرفه

۴ عبدالسلیم قازلی ۳۵ طرفه
۵ جلال عینی ۳۳ طرفه
۶ مریم رضاخانلو ۲۶ طرفه
۷ حسین خدایی راد ۳۵ طرفه
۸ علی جاویدان ۵۱ طرفه
۹ صحبت آزادی ۳۴ طرفه
۱۰ مهدی کارت ۳۷ طرفه
۱۱ هادی نوری ۳۸ طرفه
۱۲ فرهاد ملکی ۴۳ امام حسین
۱۳ سید عبدالله میرحسینی ۵۶ امام حسین
۱۴ مرتضی فلاحتی ۵۷ امام حسین
۱۵ عباس نظریان ۵۷ امام حسین
۱۶ مرد مجهول الهویه ۳۵ امام حسین
۱۷ مریم شهریاری ۲۶ سینا
۱۸ صابر رئیسی ۲۳ سینا
۱۹ طهمورث سمیعی ۳۷ سینا
۲۰ تنها شهریاری ۶۰ سینا
۲۱ جعفر چوپان ۴۰ سینا
۲۲ ابراهیم وثوق ۳۱ سینا
۲۳ مرضیه افرازه ۲۷ سینا
۲۴ ارسلان غلامی ۲۷ سینا
۲۵ هادی اسکندرلو ۳۵ سینا
۲۶ مهدی اطهری پور ۳۳ سینا
۲۷ ابراهیم خلف کش ۴۵ سینا
۲۸ مهدی یوسفی ۳۶ سینا
۲۹ محمد رضا مولایی ۴۳ سینا
۳۰ سیدجمشید سیدی ۴۸ سینا
۳۱ سعید میرزایی ۳۸ سینا
۳۲ علی اکبر حیدری ۳۰ سینا
۳۳ اعظم موسی خانی ۵۳ طرفه
۳۴ محمد بحشایی ۳۷ هفتم تیر - نیروی انتظامی
۳۵ سعید زیرکی(میرکی) ۴۲ هفتم تیر
۳۶ مهدی قدرتی ۴۶ هفتم تیر
۳۷ حسین جعفر عراقی ۵۱ هفتم تیر
۳۸ یوسف زارعی ۳۲ ضیائیان
۳۹ سهراب مولایی ۵۲ شفاء


وزیر خارجه عربستان یک روز قبل از حملات تروریستی تهران چه گفت؟

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی، سه‌شنبه (دیروز)، یک روز پیش از حملات تروریستی تهران، در جمع خبرنگاران در پاریس، ایران را تهدید کرد.

به اعلام شبکه العربیه، وی با نادیده گرفتن اسناد موجود از حمایت‌های ریاض از داعش و سایر گروه‌های تروریستی ادعا کرد: ایران حامی نخست تروریسم در جهان است و در امور کشورهای همسایه‌اش نیز دخالت و از گروه‌های افراطی در منطقه حمایت می‌کند. همچنین این کشور، میزبان سران القاعده و سایر سرکرده‌های گروه‌های تروریستی است و سیاست اتخاذی دولت ایران نیز کاملا از نظر ما مردود است.

در حالی که پرشمارترین جمیعت تروریست‌ها در عراق و سوریه ملیت سعودی دارند، الجبیر افزود: رژیم ایران طی 37 سال، به 12 سفارت حمله کرده است و در رتبه نخست تولید بمب‌ها و مواد منفجره‌ای است که تاکنون هزاران کشته به همراه داشته است. ایران بیش از 90 درصد مواد منفجره را تولید و در میان گروه‌های تروریستی توزیع کرده است.

وی در ادامه اتهام‌زنی به ایران گفت: تهران مسئول حوادث جاری در منطقه و پیامدهای آن است. ایران کشوری است که برای ترور دیپلمات‌ها برنامه‌ریزی می‌کند و حقوق بین‌الملل را نادیده می‌گیرد و مفاد آن را نقض می‌کند.ایران باید به حقوق بین‌الملل احترام بگذارد تا به یک دولت عادی تبدیل شود.این کشور باید به دلیل دخالت هایش در امور منطقه و حمایتش از گروه‌های تروریستی و افراطی مجازات شود.

حرکات دور از عرف برخی از نمایندگان در حادثه تروریستی :
متاسفانه شاهد بودیم که در حادثه تروریستی حاضر ، برخی از نمایندگان حرکات خارج از عرفی از خود نشان داده و بعضا توجیهاتی را هم برای این حرکات عنوان داشته اند. بعنوان مثال، غلامرضا تاجگردون و غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی دو نماینده مجلس، عکس‌ زیر را از صحن علنی منتشر کرده‌اند.

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار یک عکس سلفی از خود و همچنین تصویری از خبرنگاران در صحن علنی در جریان حمله تروریستی به مجلس گفت: می‌خواستم با انتشار این عکس بگویم که اگر داعش در دو قدمی ما باشد باز هم از آن ترسی نداریم. به گزارش ایسنا، غلامرضا تاجگردون در یادداشت کوتاهی نوشت:

«امروز مجلس با وجود درگیری در چند قدمی حالت عادی داشت. اتفاقا من نطق داشتم و نطقم را ارایه دادم. هر کسی سعی می‌کرد وضع را عادی کند. یکی از هم‌استانی‌های عزیزم که مسئول دفتر یکی از نمایندگان در طبقه چهارم روبروی دفترم بود گیر کرده بود، همان اول به من زنگ زد و به او گفتم موبایلش را سایلنت کند. مسئول دفتر من هم که یک خانم باردار بود داخل اتاق پیش ایشان بود مرتب با آنها صحبت می‌کردم و دلداری شان می‌دادم. از آنها خواستم دیگر صحبت نکنند چون داعش جلوی دفتر بود و او نمی‌دانست. بعد از نطقم یک عکس از داخل گذاشتم که بگویم داعش در دو قدمی ما هم باشد ما ترس نداریم. ایران با رشادت‌های دلاورمردان پاینده است. زنده‌باد ایران، پاینده باد سربازان سرافراز ایران اسلامی»

تکمیلی 96.3.19: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبر شهادت تعدادی از کارکنان صدیق و پاک مجلس شورای اسلامی در حادثه روز چهارشنبه مجلس همه ما را متاثر کرد. متاسفانه تا اذان ظهر چهارشنبه در داخل صحن حبس بودیم و اطلاع دقیقی از بیرون نداشتیم. مرتب هم برای ما پیام می‌آمد و جویای احوالمان بودند. یک نفر پیشنهاد کرد تصویری از خودتان در فضای مجازی بگذارید که همشهری‌هایتان از نگرانی خارج شوند و بیانگر صحت و سلامتتان باشند. چون همه درگیر بودند بلافاصله به صورت سلفی عکس گرفته و با یک پست موقت در صفحه اینستاگرامم گذاشتم. خیلی بی‌انصافی است که ما نمایندگان را متهم به شادمان بودن کنند. اگر در حالت گریان هم عکس می‌گذاشتیم هم تعبیر دیگری می‌شد و اگر با حالت غمگین عکس می‌گرفتیم خود داستان دیگری بود.

لازم بذکر است که تصاویر منتشر شده در جریان برگزاری جلسه علنی مجلس از بعضی از نمایندگان محترم نیز چندان زیبنده نبوده است .

نجات جان یک کودک :
از جمله لحظات بشدت تاثر برانگیز حادثه کور تروریستی صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، نجات جان یک کودک، توسط نیروهای امنیتی و نظامی حاضر در صحنه بوده است. تصویری که از دید تیز دوربین خبرنگاران ، در امان نمانده است .

پایان عملیات تروریستی در خانه ملت

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1396، کدخبر: 3997978 ، www.mehrnews.com

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1396 ، کد خبر 13960317001106 ، www.fars.com

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق ، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1396 ، www.mashreghnews.ir .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
1
اینقدر گفتید امنیت امنیت و ... ، چی شد؟ آنقدر سهل گرفتیم که داخل خانه ملت هم نفوذ کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
1
0
واقعا که. این چه حرکاتی است که بعضی از نماینده ها از خودشون نشون می دن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
1
جعفر زاده گویا گفته که آخرین نماینده ای بودم که از مجلس خارج شدم . هیچ نماینده ای منتظرم نماند.حتی توجه نکرده بودند که ویلچر بزرگ دارم . تنها دو نفر از خدماتی ها به کمکم آمدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
1
0
ایرانی بودن تروریست ها برام جالب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
0
گزارش خوب و کاملی تهیه کردید. ممنون
نقد جعفرزاده نماینده رشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبر شهادت تعدادی از کارکنان صدیق و پاک مجلس شورای اسلامی در حادثه روز چهارشنبه مجلس همه ما را متاثر کرد. متاسفانه تا اذان ظهر چهارشنبه در داخل صحن حبس بودیم و اطلاع دقیقی از بیرون نداشتیم. مرتب هم برای ما پیام می‌آمد و جویای احوالمان بودند. یک نفر پیشنهاد کرد تصویری از خودتان در فضای مجازی بگذارید که همشهری‌هایتان از نگرانی خارج شوند و بیانگر صحت و سلامتتان باشند. چون همه درگیر بودند بلافاصله به صورت سلفی عکس گرفته و با یک پست موقت در صفحه اینستاگرامم گذاشتم. خیلی بی‌انصافی است که ما نمایندگان را متهم به شادمان بودن کنند. اگر در حالت گریان هم عکس می‌گذاشتیم هم تعبیر دیگری می‌شد و اگر با حالت غمگین عکس می‌گرفتیم خود داستان دیگری بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین