پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از پیشنهاد خرم‎آباد به عنوان شهر سبز خبر داد.
شعار سال:فتحی بیرانوند در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی پویش تبلیغات پاک که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، گفت : در حال حاضر محیط زیست و زندگی مردم بر روی کره زمین با چالش روبرو شده و در همین راستا امسال شعار من با طبیعت هستم را برای روز جهانی محیط زیست درنظر گرفته‌اند.

وی گفت: در گذشته برخورد خوبی با طبیعت نداشته‌ایم و برای همین با خشم او روبرو شده‌ایم. فرسایش، افزایش دما، کاهش پوشش سبز و جنگل و... نمونه‌هایی از قهر طبیعت با انسان است.

فتحی بیرانوند با اشاره به پویش تبلیغات پاک ،افزود: باید این پویش را همگانی کرد و دغدغه محیط زیست را در ذره ذره زندگی افراد گسترش دهیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه باید تغییر فرهنگ بدهیم و مسئولان این رویکرد را در جامعه سوق دهند، خاطرنشان کرد: باید از سرمایه‌ای به نام مردم، سمن‌ها و تشکل‌های زیست محیطی در این راستا استفاده کرد چراکه حفظ محیط زیست به اداره و ارگان خاصی مربوط نیست.

وی از معرفی خرم‌آباد به عنوان شهر سبز خبر داد و گفت: قرار است دو شهر در کشور به عنوان شهر سبز معرفی شوند که ما پیشنهاد خرم‌آباد را داده‌ایم و در این راستا باید شاخص‌هایی را فراهم کنیم.

در ادامه رستم کوشکی، منتخب دوره پنجم شورای شهر اسلامی خرم‎آباد نیز اظهار کرد: در شورا اعتقاد داشتیم قدم‌های بزرگی می‌توانیم با حمایت مردم برداریم که پویش تبلیغات پاک یکی از این موردهاست.

وی اضافه کرد: برای همین در کمیسیون فرهنگی از فعالان فرهنگی و انجمن‌های مردم‌نهاد دعوت به عمل آمد و این موضوع را پیگیری کردیم.

کوشکی با بیان اینکه پویش تبلیغات پاک برای اولین بار در استان مطرح شد، افزود: خوشبختانه این پویش با پشتوانه مردم پیگیری شد و حلاجی خوبی روی آن صورت گرفت که درنهایت به طرح کارشناسی شده مطلوبی تبدیل شد.

منتخب دوره پنجم شورای شهر اسلامی خرم‎آباد گفت: مردم خرم‎آباد بسیار بافرهنگ هستند و هر زمان که در راستای فعالیت‌های فرهنگی پای کار آمده‌اند نتیجه داده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16 خرداد 1396، کدخبر: ۶۱۱۸۳۴۶، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
مگه چابکسر گیلان ، اسم شهر سبز رو روی خودش بذاشته؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین