پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
استاندار آذربایجان شرقی گفت: با خون شهدا پیمان می‌بندیم که انتقام خون آنها را خواهیم گرفت و رزمندگان ما کاری خواهند کرد که کسی جرات کشیدن ماشه به سمت مردم بی‌گناه را نداشته باشند و مراکز تروریست‌ها از خشم انقلابی در امان نخواهند بود.

شعار سال: اسماعیل جبارزاده صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی، با اشاره به حادثه ناگوار تروریست‌های تکفیری در تهران اظهار کرد: تروریست‌ها صرفاً به خاطر انسان بودنشان، این مردم را به خاک و خون کشیدند که خانه ملت و مرقد حضرت امام (ره) را با لباس مبدل و به روش هجوم و آتش مورد سوء قصد قرار دادند.

وی با بیان اینکه این اتفاق ارزش نظامی نداشت افزود: صرفاً مردم بی گناه به صورت بزدلانه مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفتند و از طرف مردم استان با خانواده این شهدا ابراز همدردی می‌کنیم. با خون شهدا پیمان می‌بندیم که انتقام خون آنها را خواهیم گرفت و رزمندگان ما کاری خواهند کرد که کسی جرات کشیدن ماشه به سمت مردم بی‌گناه را نداشته باشند و مراکز تروریست‌ها از خشم انقلابی در امان نخواهند بود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه حضور مردم در صحنه‌ها در کنار نیروهای نظامی تأثیر بسیار زیادی در ارتقای امنیت دارد، ابراز داشت: فرمانداران به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان رصد فعالیت‌های مشکوک را مورد توجه جدی قرار دهند چراکه دشمن چشم دیدن رشد و توسعه ایران را ندارد و مدام به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری امن راهپیمایی روز قدس و شب‌های قدر در اولویت مدیران استان قرار دارد، خاطر نشان کرد: جای هیچ‌گونه نگرانی برای مردم استان نیست و همچون چند سال اخیر به عنوان امن‌ترین استان کشور خواهیم بود.

جبارزاده این اقدام تروریست‌ها را بزدلانه خواند و گفت: اقدام نمایندگان در حفظ آرامش و ادامه قانون‌گذاری با وجود حمله تروریست‌ها جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: کشور و مردمی که سلاح شهادت دارد، هیچ سلاحی بالاتر از آن نیست. خون به نا حق ریخته شهدا، ما را بیشتر برای مبارزه با تروریست‌ها و قطع ریشه آنها بیشتر مصمم می‌کند. امیدواریم ریشه اینها به زودی کنده شود و به سزای اعمالشان برسند.

استاندار آذربایجان شرقی مشاوره ایران به نیروهای محور مقاومت در منطقه می‌تواند در مسیر ریشه کن کردن تروریست‌ها سرعت بخشد، افزود: انتقام خون شهدای خود را از تکفیری‌های ضد بشر خواهیم گرفت و شاهد موفقیت لشکریان اسلان در مبارزه با جنایتکاران خواهیم بود.

وی در ادامه، با اشاره به اینکه مراحل نگرانی از وضعیت دریاچه ارومیه گذشته است، ابراز داشت: یکی از شاخصه‌های حضور سرمایه گذاران در این استان، بررسی وضعیت دریاچه ارومیه بود که امروز با اقدامات مناسب زیست محیطی دولت وضعیت دریاچه تثبیت شده و باید به تراز اکولوژیک برسانیم و سپس رغبت سرمایه گذاران برای حضور در شهرهای اطراف دریاچه ارومیه تقویت کنیم.

جبارزاده با تاکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای بدون پیوست زیست محیطی اجازه آغاز به کار را ندارد، افزود: تولیدکنندگان در کنار تولید و اشتغال، باید موضوعات زیست محیطی هم به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر تخصیص عادلانه منابع دولتی بین دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: مدیران باید از مشارکت مردمی و بخش خصوصی در آبادانی استان استفاده کنند.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص مناسب اعتبارات، قدم‌های خوبی در سال جاری برداشته شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1396، کدخبر: 1430712 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین