پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس با صدور پیامی ضمن شهادت بانوی هرمزگان در حادثه تروریستی تهران گفت: حوادث تروریستی چهارشنبه خونین تهران در ماه مبارک رمضان که به شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم ما منجر شد، نشان از تفکرات افراطی و انحرافی است که محکوم به شکست و نابودی است.

شعار سال: محمدمهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس با صدور پیامی شهادت سرکار خانم فاطمه رنجبری‌زاده تمبانوئی بانوی هرمزگانی در حادثه تروریستی تهران را تسلیت گفت.

متن پیام مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس بدین شرح است:

در عصر ما تروریسم از تهدید ملی به تهدیدی بین‌المللی و جهانی تبدیل‌ شده است و تروریسم به مثابه طاعون عصر ما یکی از موانع جدی و اساسی دستیابی بشر به صلح و امنیت است و این‌گونه اقدامات مغایر با بسیاری از موازین داخلی، بین‌المللی و اسلامی است.

حوادث تروریستی چهارشنبه خونین تهران در ماه مبارک رمضان که به شهادت تعدادی از هم‌وطنان مظلوم ما منجر شد، نشان از تفکرات افراطی و انحرافی است که محکوم‌به شکست و نابودی است.

شهروندان ایرانی از هر قومیت‌ و مذهب باید وحدت کلمۀ خود را حفظ کنند و مشترکات خود را بر مدار دوری از خشونت و افراط‌وتفریط جاهلانه توسعه بدهند.

اینجانب ضمن محکوم کردن حملات تروریستی تهران، شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز علی‌الخصوص هم استانی عزیزمان شهیده فاطمه رنجبری‌زاده تمبانویی را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز شهدای والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای شهدای معزز در این حادثه تروریستی علو درجات و برای تمامی بازماندگان آن‌ها صبر جمیل را از خداوند مسألت می‌نمایم.

اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان هرمزگان، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000076:www.hormozgan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین