پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: آتش سوزی در بالای جنگل های تشان بهبهان اطفا و کنترل شده است/ رسانه ها اخبار عملکرد اداره کل بحران را از مبادی ذیربط کسب کنند.

شعار سال: کیامرث حاجی زاده اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش های واصله محل وقوع آتش سوزی دربالای کوه تشان بهبهان بوده که بخش اعظم آن درحوزه استحفاظی استان کهگیلویه بویراحمد می باشد. با این وجود با کمک دستگاههای مسوول حریق اطفا شده و درحال خنک سازی است.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظم این حادثه درجنگل های مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است افزود: از تلاش کلیه نیروهای انتظامی، نظامی، سپاه، جمعیت هلال احمر و ارتش همچنین آتش نشانی و فرمانداری، بخشداری و سایر دستگاهها در این زمینه قدردانی کرد و افزود: مقرر شده است که ماموران جمعیت هلال احمر با تجهیزات در محل مستقر باشند تا در2 روز آینده اگر مجددا حادثه آتش سوزی رخ داد وارد عمل شوند.

حاجی زاده افزود: اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان براساس نوع و میزان اعلام نیاز شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بهبهان وارد عمل شده است. درخواست این شهرستان بالگرد بوده که یک فروند بالگرد برای هیلی بُرد نیرو به منطقه اعزام شده و ماموریت خودش را به انجام رسانده و هم اکنون بصورت آماده باش در شهر اهواز مستقراست.

وی افزود: همچنین از دو شب گذشته تاکنون این مدیریت هماهنگی های لازم را با کلیه دستگاههای عضو ستاد بحران شهرستان و استان جهت کمک رسانی انجام داه و هماهنگی لازم با فرماندهی تیپ تکاور امام حسن مجتبی (ع ) و پدافند هوایی شهرستان بهبهان بمنظور اعزام نیرو به منطقه صورت گرفته و نیروها به منطقه اعزام و مستقرند.

وی افزود: همچنین طی این مدت اینجانب چندین بار با ریاست محترم سازمان بحران کشور، معاونین و استاندار محترم و مسوولان سازمان جنگل ها و مراتع کشور تماس و مراتب پیگیری شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان ادامه داد: انتظار هست که رسانه ها و شبکه های خبری، اطلاعات اقدامات صورت گرفته کارشناسان خدوم این اداره کل را از مدیریت اخبار و اطلاعات اداره کل مدیریت بحران دریافت و منتشر کنند. هم اکنون کارشناس این اداره کل به همراه مدیرکل منابع طبیعی و سایر مسوولان در محل حادثه بسرمی برند و انتشار این گونه اخبار غیر واقع، تلاش و اجر این عزیزان را که با زبان روزه تلاش می کنند ضایع می سازد.

حاجی زاده ادامه داد: شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بهبهان به ریاست معاون فرماندار این شهرستان به محض بروز حادثه، وارده عمل شدند و هم اکنون سرگرم خدمات رسانی و پشتیبانی ماموران اطفاء حریق هستند. غذا، آب آشامیدنی، غذای میان وعده آنان با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان توسط این شورا تامین می شود. بنابراین این شورا نهاد جدایی از ستاد بحران استان خوزستان نیست!

وی افزود: اخلاق حرفه ای رسانه ای اقتضا می کند که صحت و سقم بحران های زیست محیطی و اخبار حوادث غیر مترقبه را ازمنبع اصلی آن که اداره کل مدیریت بحران و در شهرستانها شورای هماهنگی مدیریت بحران است، جویا شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، تاریخ انتشار 21 خرداد 96، کد مطلب: 499933:www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین