پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۶۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۹۲۰ هزار نفر به جمعیت جویای کار کشور در سال گذشته افزوده شده است.

شعارسال: محمد رضا نعمت زاده صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح کارخانه تولید لوله ورامین، با اشاره به اینکه پیش از این تولید لوله با قطر سه متر در کشور وجود داشت، اظهار کرد: برای نخستین بار است که در خاورمیانه با استفاده از فلز لوله هایی با این قطر تولید می شود.

وی با ابراز امیدواری که محصولات این کارخانه مورد تایید وزارت نیرو قرار گیرد، گفت: واحدهای پتروشیمی را برای تولید مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه تشویق می کنیم.

نعمت زاده با تاکید بر اینکه کارهای تولیدی نوعی عبادت محسوب می شود، گفت: در حال حاضر بیکاری جوانان مشکل اصلی کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عرضه نیروی کار در کشور بسیار زیاد است، گفت: سال گذشته ۹۲۰ هزار نفر جویای شغل اضافه شده و تولید کار مقداری بیشتر از ۷۰۰ هزار نفر است.

نعمت زاده با یادآوری اینکه یکی از اهداف جدی دولت یازدهم و دوازدهم افزایش سرمایه و اشتغال با کمک بخش خصوصی است، گفت: تکلیف ما و مجلس کمک برای بهبود فضای کسب و کار در کشور است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال در مورد امنیت سرمایه گذاری سخن گفتند، این امنیت سرمایه گذاری راه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم می کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه طرح های نیمه تمام زیادی در این شهرک ورامین وجود دارد که در شهرک های دیگر اینطور نیست، افزود: باید جلسه با صاحبان واحدهای نیمه تمام بگذاریم تا اگر می توانند خودشان کار را تکمیل کنند، وگرنه کار را واگذار کنند.

نعمت زاده تاکید کرد: ظرف ۲ هفته تکلیف واحدهای نیمه تمام را مشخص کرده و گزارش آن را به من ارائه دهید.

وی معتقد است که سخت گیری بیش از حد در ۱۲۰ کیلومتری تهران سبب این معضلات بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25خرداد1396، کدخبر: 4005347: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین