پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی اوقات ملاقات با یک مدیرکل در استان بسیار سخت است، باید گفت با این شرایط هیچ سرمایه‌گذاری در استان رخ نمی‌دهد.

شعار سال: اردشیر نوریان ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران زمانی که به پایان دوره کاری خود می‌رسند بی‌خیال و بی‌انرژی می‌شوند که این مسئله در کشور و البته به صورت جدی‌تر در استان وجود دارد.

وی افزود: مسئولیت مدیران امانتی در دست آنهاست که باید به آن توجه کنند وقتی مدیر از لحاظ فکری دچار رخوت شود خود به خود این تفکر به زیرمجموعه آنها نیز منتقل می‌شود، مدیران باید تا پایان کار دولت یازدهم انرژی و خلاقیت در محیط کاری خود داشته باشند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی جذب اعتبار را دارای دو حالت دانست و خاطرنشان کرد: یک حالت این است که مدیر ناتوان و فاقد ظرفیت فنی و اجرایی است در این صورت اگر استاندار این فرد را جابه‌جا نکند در پیشگاه خداوند متعال مسئول است اما گاهی نیز شرایط اجازه جذب اعتبارات را نمی‌دهد در این مورد مدیر مسئول نیست و باید شرایط را بررسی و تسهیل کرد.

نوریان با اشاره به پروژه انتقال آب بن-بروجن تصریح کرد: این پروژه باید بدون کم و کاست و در اولین زمان اجرا شود و مهم نیست چه سازمان و نهادی مسئول اجرای آن است.

وی نخستین گام جذب سرمایه‌گذار را ایجاد حاشیه امن برای وی دانست و گفت: اهل فن و تیم اقتصادی حرفه‌ای و دارای فهم سرمایه‌گذاری بالا باید با سرمایه‌گذار مذاکره کند ضمن اینکه بروکراسی اداری نیز باید کاهش پیدا کند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسهیل امور اداری بیان کرد: گاهی اوقات ملاقات با یک مدیرکل در استان بسیار سخت است، باید گفت با این شرایط هیچ سرمایه‌گذاری در استان رخ نمی‌دهد.

نوریان افزود: دستگاه‌ها باید برای اینکه مسیر سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود در زمینه جذب سرمایه‌گذاران برنامه داشته باشند و بدانند که مجمع نمایندگان استان در این مسیر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 1437579:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین