پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
استاندار لرستان گفت: اعتبارات عمرانی امسال استان با ۶۲ درصد رشد نسبت به سال قبل از ۶۰۲ میلیارد تومان به ۹۷۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.

شعار سال: هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران شهرهای استان در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، افزود: در توزیع شهرستانی اعتبارات عمرانی همه شاخص‌ها لحاظ شده است.
وی گفت: در مرحله اول مبلغ ۶۷۱ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان توزیع می‌شود و علاوه بر آن مبلغ ۱۵۷ میلیارد تومان توازن ملی، ۱۲۰ میلیارد تومان ارتقاء شاخص‌های اقتصادی، ۲۸ میلیارد تومان ارزش افزوده، ۷۳ میلیارد تومان حوادث و ۶۳ میلیارد تومان استانی نیز بر اساس شاخص‌ها بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود.
وی تأکید کرد: فرمانداران شهرستان‌ها دعوت سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های اقتصادی را در اولویت‌ قرار دهند و بخشی از سود تسهیلات مشخص شده توسط بانک‌ها را در راستای تولید و اشتغال پرداخت کنند.
وی افزود: اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته حدود ۴۷ درصد رشد داشته است.
بازوند، خاطرنشان کرد: فرمانداران باید برای افزایش تخصیص بودجه سال ۹۷ از همین امروز شروع کنند تا بتوانند اعتبار بیشتری جذب کنند.
استاندار گفت: به منظور کسب آگاهی هر چه بیشتر از کم و کیف صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری ادارات، بازرسان استانداری حتی نیمه‌های شب سرزده به دستگاه‌ها مراجعه خواهند کرد و نتیجه بررسی‌ها در مورد صرفه‌جویی در زمینه‌های مختلف از جمله مصارف برق و روشن ماندن وسایلی مانند کولر و غیره در ساعات تعطیلی دستگاه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. بازوند با تأکید بر لزوم مصرف تولیدات داخل کشور با اولویت استان، گفت: باید از همین خودکارهایی که در اختیار داریم و ساخت ایرانی آن از مشابه خارجی باکیفیت‌تر و ارزانتر است استفاده کنیم و در مورد سایر نیازها و اقلام نیز همینطور عمل شود که هم به رشد اقتصادی و اشتغال کمک می‌کند و هم اینکه مبالغ قابل توجهی هزینه صرفه‌جویی می‌شود.
استاندار لرستان افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اینکه بتوانند پروژه‌های شهرستان خود را تکمیل کنند، باید ردیف‌های اعتباری به این منظور کسب کنند که این امر نیز نیازمند رایزنی و تلاش‌های زیاد با استفاده از همه ظرفیت‌هاست.
بازوند گفت: اگر پروژه‌های مربوط به هر شهرستان به پروژه‌های ملی تبدیل شوند ردیف‌های اعتباری ملی برای آنها اخذ می‌شود که اقدام بسیار خوبی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری کشکان، تاریخ انتشار 27 خرداد 96، کد مطلب: 67177:www.kashkan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
برای استان محرومی مثل لرستان واقعا کمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین