پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۶۶۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اقتصاد دانش بنیان گفت: در جلسه هفته گذشته هیات امنای این دانشگاه کمیته برنامه ریزی اقتصادی این دانشگاه تصویب و در هفته جاری احکام اعضا صادر می شود.
شعارسال: علیرضا رهایی گفت: موضوع تشکیل کمیته برنامه ریزی اقتصادی دانشگاه آزاد در جلسه هفته گذشته این دانشگاه تصویب شد و اعضای حقیقی و حقوقی این کمیته تعیین شدند.

وی افزود: اعضای حقوقی این کمیته متشکل از تعدادی از معاونان دانشگاه و سرپرست دانشگاه است.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد: اعضای حقیقی این کمیته نیز بین ۷ تا ۹ نفر هستند که این افراد دارای سابقه اقتصادی و مدیریت اجرایی در حوزه های اقتصادی هستند.

رهایی خاطرنشان کرد: احکام اعضای این کمیته در هفته جاری صادر می شود و پیش بینی می شود در هفته آینده این کمیته آغاز به کار کند.

وی عنوان کرد: برنامه داریم در تابستان امسال فعالیت فشرده ای در قالب کمیته برنامه ریزی اقتصادی دانشگاه آزاد داشته باشیم تا بتدریج نتایج فعالیت آن از ابتدای آغاز سال تحصیلی جدید مشاهده شود.

* استفاده بهینه از امکانات دانشگاه هدف کمیته برنامه ریزی اقتصادی

مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: هدف از تشکیل کمیته برنامه ریزی اقتصادی دانشگاه آزاد استفاده بهینه از امکانات در مسیر کاهش وابستگی به شهریه است.

رهایی خاطرنشان کرد: این کمیته به دنبال برنامه ریزی اقتصادی جامع برای دانشگاه آزاد است.

وی گفت: کمیته برنامه ریزی اقتصادی این دانشگاه دارای افق کوتاه مدت و بلند است که برای این اهداف ارزیابی های جامع از امکانات دانشگاه انجام شده و اطلاعات لازم جمع آوری شده است.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد: سپس تعیین اولویت های مختلف، دستورالعمل های لازم برای استفاده بهینه از امکانات دانشگاه تدوین خواهد شد.

رهایی تاکید کرد: این کمیته تنها به برنامه ریزی اقتصادی برای استفاده صحیح از امکانات توجه دارد و موضوع بررسی تخلفات مالی به این کمیته مربوط نمی شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 خرداد 1396، کدخبر: 4007480 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
رستوران داری، تالار داری، متجمع رفاهی و استخر، فروش زمین و املاک مازاد و .... این کارها رو هر کسی می تونه انجام بده. اگه راست می گین وارد بحث اقتصاد دانش بنیان بشین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین