پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
صداوسیما مدعی است که با کمبود بودجه مواجه بوده و همین امر موجب شده تا برنامه‌های تلویزیونی با گرفتن اسپانسر(همان حامی مالی)، خرج شان را دربیاورند. این موضوع، سوژه یک مطلب طنز شده است. محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت: با اعلام چندین باره بی‌پولی در سازمان
صداوسیما مدعی است که با کمبود بودجه مواجه بوده و همین امر موجب شده تا برنامه‌های تلویزیونی با گرفتن اسپانسر(همان حامی مالی)، خرج شان را دربیاورند. این موضوع، سوژه یک مطلب طنز شده است. محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت: با اعلام چندین باره بی‌پولی در سازمان […]

صداوسیما مدعی است که با کمبود بودجه مواجه بوده و همین امر موجب شده تا برنامه‌های تلویزیونی با گرفتن اسپانسر(همان حامی مالی)، خرج شان را دربیاورند. این موضوع، سوژه یک مطلب طنز شده است. محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت: با اعلام چندین باره بی‌پولی در سازمان صداوسیما حین اجرای زنده برنامه «ماه عسل»، بحران کم‌آبی در کشور به فراموشی سپرده شد و به جای ایشان «بی‌پولی رسانه ملی» به عنوان بحران اصلی مطرح شد. بر این اساس و با توجه به بی‌پولی شدید، برنامه‌های صداوسیما به مزایده گذاشته شده تا شرکت‌های داخلی سهم خود را در این گلریزان ملی ادا کرده و هر یک بخشی از صداوسیما را هندل کنند.

شنیده‌ها حاکی است اخبار بیست و سی با رقمی میلیاردی به شرکت «پشمک حاج اسدلله» واگذار شده است. این باکس خبری ازین پس باید روزی یک خبر از پشمک حاج اسدلله را در مجموعه اخبار خود گنجانیده و هچنین ابتدا و انتهای خبر نیز اینگونه بیان می‌شود :

آغاز: سلام هموطنان عزیز! بیست و سی ۱۵ تیرماه را تقدیم تان می‌کنیم، امیدواریم با پشمک حاج اسدلله شیرین کام باشید و ما را همراهی کنید.

پایان : ممنون از اینکه امشب هم بیست و سی رو دنبال کردید، همیشه به شادی و پشمک حاج اسدلله، شب خوش!

گفتنی است قرار است دکور این برنامه نیز با پشمک حاج اسدلله طراحی شود و مجریان خبر در هنگام خواندن اخبار یک لقمه پشمک در دهانشان بگذارند.

بر اساس این گزارش، جدول برخی دیگر از برنامه‌های سیما که در این طرح حاضر شده‌اند، بدین شرح است:

نام برنامه

برنده مزایده

سریال پایتخت

سفیداب و سنگ پای سلطانی (با بیش از سی سال شستشو در ایران)

ورزش و مردم

بادبزن خرم (چندکاره بدون دخالت برق)

خبر ساعت ۱۴

هیچ اسپانسری پا پیش نگذاشته است!

برنامه ثریا

لحاف دوزی کریم و پسران ( با سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش)

گفت‌وگوی ویژه خبری

کباب پز مشتی با ۴ سیخ اضافی و گوجه گردان ویژه

برنامه خانواده

شامپو کولاک (دو تا بخر؛ سه تا ببر)

مسابقه ثانیه‌ها

زغال و منقل عالیشاه (نیم قرن تلاش بی ریا در جاده‌های شمال)

برنامه متن حاشیه

شلنگ بی پروا (۲۵ سال همراه سرویس های ساختمانی در تهران و حومه)

برنامه هفت

کرم مو بر سه سوت (تنها با یک پیامک، تمیز شوید)

گزارش هفتگی

مایع دستشویی به به (معجزه هزاره سوم)

رنگین کمان

پوشک بچه نای نای (ارزونه و جایی رو نمی‌سوزونه)

به خانه برمی‌گردیم

صافکاری اصغر تقه (در هیچ جای کشور شعبه ندارد)

برنامه کافه سؤال

ماست بندی شکوهی راد (با بیش از صدسال سابقه خانوادگی در تولید و توزیع)

یک منبع آگاه در صداوسیما اعلام کرد ، دو شرکت تولیدی لواشک بهاران و آدامس بادکنکی، خواهان خرید شبکه خبر و شبکه چهار سیما هستند که قرار است در این باره رایزنی‌های ویژه‌ای داشته باشیم .

وی همچنین در خبری دیگر گفت: با توجه به ناتوانی وزارت ورزش در خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، پیشنهاد پیداکردن اسپانسر یا خریدار خوب برای این دو باشگاه را به وزارت ورزش داده‌ایم و گفتیم که برای ما کار یه هفته‌اس!

با اضافه و تلخیص برگرفته از سرویس طنز سایت اعتدال شرق ، 13 تیر 1394 : http://etedaleshargh.ir .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین