پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
نارضایتی و مشکلات حاصل از نصب بتن های عظیم در هنگام پلمپ مکان ها تبدیل به معضلی بزرگ شده است.

شعار سال : گفت شخصی به دکتر رفت و طبیب گفت کجایت درد می کند ؟

گفت موی سرم !

گفت نهار چه خورده ای ؟

گفت نان و یخ !

طبیب گفت چه بگویم تو را نه مرضت مثل مرض است و نه نهارت مثل نهار !

حال برخی از شهروندان کوهدشتی به حدی متنفر از پرداخت عوارض شهرداری هستند که گویا عالی جنابان شهرداری مجبور شده اند در عصر تلگرام و پیامک و با بلوکهای چند تنی مغازه ها را پلمپ کنند!

البته این نوع پلمپ هرچند ظاهرش خشن تر از دیگر پلمپ هاست اما من با چشم خویش دیدم که مغازه داران پلمپی از روی بلوک بتنی عبور می کنند و اجناس لازم را به مشتری تحویل می دهند!

به نظر می رسد این نوع پلمپها برای کسبه هایی که مشتریانی خانم دارند قاطع و قانع کننده باشد.چون زنان نمی توانند از روی بلوکها رد و وارد مغازه شوند.

دریغا هر مسافری که این بلوکهای بتنی را ببیند تاحدودی شوکه می شود و می گوید عجب شهری و چه شهروندانی دارد که تا بتنی نشوند در مقابل قانون تمکین نمی کنند!

البته شاید دیگر ادارات هم در آینده ای نه چندان دور همراه با قبض های برق و گاز وبلوکی بتنی تحویل برخی از شهروندان دهند!

از شما چه پنهان جمعه ی گذشته به شهردار محترم گفتم آیا پلمپی آبرومندانه تر از بلوک بتنی وجود ندارد؟

پرسشی دیگر وقتی در شهر کوچک کوهدشت از این پلمپ ها استفاده می شود در شهرهای بزرگ کشور از چه بتنی و بلوکهایی استفاده می شود؟!

من چه می دانم شاید اگر قانون گریزی برخی از شهروندان تصاعدی شود ای بسا محل و مکان نصب بلوک های بتنی نیز تغییر کند. اگر برخی از کسبه در دل بتن و یا زیر بلوک ها قرار داده شوند به یقین خیلی سریع تر عوارض شهرداری وصول خواهد شد و دیگر هیچ کس جرات نمی کند از پرداخت عوارض شهرداری امتناع کند!

از سویی اگر بتن روی کله ای قرار بگیرد هم زمینه جذب کار بی کاری فراهم می شود و هم یارانه بگیری کم می شود و هم قانون گریزی جان می دهد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ارحا، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1396، کد مطلب: 62243:www. arjanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین