پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۲۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران، گفت: رژيم صهيونستى در اقدامات خود كاملا آزاد است و توطئه‌های کشورهای عربی علیه فلسطین بیشتر از حمایت‌هایشان از این کشور است.

شعار سال: نشست خبری «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، با حضور اصحاب رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی آغاز شد.

ابوشریف در ابتدای این نشست خبری با اشاره به مسئله فلسطین و روز قدس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با گروه‌های تروریستی، قدس و فلسطین را اشغال و بدین شکل به مردم فلسطین و قدس سیطره پیدا کرد.

وی با بیان اینکه قدس و فلسطین به عنوان سمبلی برای رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید، افزود: قدس و فلسطین به عنوان دو پارامتر برای رژیم صهیونیستی قابل توجه است و این رژیم از طریق استعمار و مسائل دینی طرح و اهداف خود را به مرحله اجرا می‌گذارد.

ابوشریف ادامه داد: اندیشه رژیم صهیونیستی بر این مبناست که بر قدس و مسجدالاقصی زمانی می‌تواند مسلط شود که به یهودی‌سازی قدس بپردازد، لذا در واقع این طرح رژیم صهیونیستی‌ بوده و از سال 1967 میلادی روند یهودی سازی به شکل گسترده‌ای آغاز شد و اخراج ساکنان قدس از سرزمین فلسطین و اراضی قدس نیز صورت گرفت تا این رژیم بتواند اهداف اصلی خود یعنی یهودی‌سازی کامل شهر قدس را محقق کند.

نماینده جبنش جهاد اسلامی فلسطین در تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی هیچ کمکی به مسئله قدس و فلسطین نمی‌کنند و با اینکه براساس قوانین بین المللی و قطع‌نامه تقسیم، قدس منطقه بین المللی‌ است و باید زیر نظر سازمان ملل اداره شود، اما با رژیم صهیونیستی توجهی به این قطع‌نامه‌ها ندارد و در تلاش است به شهر قدس سیطره پیدا کند.

مراکز بین‌المللی هیچ اقدامی در راستای مقابله با سیطره رژیم صهیونیستی بر شهر قدس انجام نمی‌دهند

وی گفت: مراکز بین‌المللی هیچ اقدامی در راستای مقابله با سیطره رژیم صهیونیستی بر شهر قدس انجام نمی‌دهند، لذا باید گفت آنچه با توطئه‌های رژیم صهیونیستی مقابله کرده تنها پایداری و مقاومت مردم فلسطین است.

ابوشریف افزود: ملت فلسطین به رغم وجود تمام توطئه‌های رژیم صهیونیستی همچنان ایستادگی و مقاومت می‌کند.

نماینده جبنش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه، رژیم صهیونیستی در تمامی رفتارها و عملکرد خود آزاد است و هیچ نوع فشاری به این رژیم وارد نمی‌شود؛ متأسفانه در حال حاضر جهان عربی و اسلامی درگیر نبردهای خونین هستند، از این رو رژیم صهیونیستی به صورت مستمر پروژه‌های جدیدی را اجرا می کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر متأسفانه پروژه یهودی‌سازی و شهرک‌سازی هم‌چنان ادامه دارد و متأسفانه به خاطر چند دستگی عربی و اسلامی شاهد این اتفاق هستیم، اما به هرحال پایداری مردم فلسطین در برابر جریان یهودی‌سازی مقاومت می‌کند و باید بدانیم که هیچ حمایتی از سوی کشورهای عربی و اسلامی پایداری مردم فلسطین را تحت پوشش قرار نمی‌دهد، بلکه توطئه‌هایی که از سوی کشورهای عربی اعمال می‌شود بیشتر از حمایت‌هایی است که از فلسطین صورت می‌گیرد.

ابوشریف تأکید کرد: متأسفانه ثروتمندان یهودی بسیاری حاضرند میلیاردها دلار برای حمایت از یهودی‌سازی در قدس هزینه کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: طرح رژیم صهیونیستی، سیطره کامل بر جبل الهیکل و مسجدالاقصی است که این یکی از طرح‌های اساسی دولت‌های به قدرت رسیده راست‌گرا در رژیم صهیونیستی است و شهرک نشینی صهیونیست‌ها در این حکومت‌ها نقش بسیار عمده‌ای دارد.

وی با بیان این که روز فلسطین روز مهمی است که هر سال اهمیت آن بیشتر و بیشتر می‌شود، افزود: بزرگ‌ترین مانع در برابر تحقق این توطئه‌ها پایداری مردم فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنان در برابر این توطئه‌ها است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران یادآور شد:‌ وظیفه‌ای که مسلمانان و مستضعفین دارند تبیین حق و عدالت مسئله فلسطین است.

رژیم صهیونیستی با تمام قدرتش علیه مردم فلسطین جنایت می‌کند

وی اضافه کرد: فلسطین مسئله مهمی برای همه مسلمانان است، لذا کاری که باید انجام دهیم افشای تمام اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه ملت‌ فلسطین است.

ابوشریف خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با تمام قدرتش علیه مردم فلسطین جنایت می‌کند، لذا ما باید سطح آگاهی مردم نسبت به این موضوع را در کشورهای عربی، اسلامی و دیگر کشورها بالا ببریم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران متذکر شد: اکنون آگاهی مردم در کشورهای اسلامی و غیراسلامی نسبت به مسئله فلسطین بیشتر شده است.

وی یادآور شد: طرح رژیم صهیونیستی طرح نژادپرستانه و جنایات کارانه‌ای است که مبتنی بر جنایت علیه بشریت می‌باشد و آنها می‌خواهند بر فلسطین سیطره پیدا کنند و توطئه‌هایشان را بر این اساس محقق کنند.

ابوشریف بیان داشت: ما خواستار حضور بسیار گسترده مردم جهان اسلام و بقیه دنیا در مراسم روز قدس هستیم و از همه می‌خواهیم به صورت فعالانه در این روز برای حمایت از فلسطین شرکت کنند، چرا که موضوع فلسطین مسئله‌ای برحق و عادلانه است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه ما هر روز شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین هستیم، گفت: روز فلسطین فرصتی است که شعار وحدت سر دهیم چرا که قدس و فلسطین بخشی از قرآن است که در قرآن ذکر شده و مرتبط با حرم الشریفین می‌باشد.

از مردم دنیا می‌خواهیم یک بار دیگر رویکرد خود را به سمت قدس به عنوان قبله اول مسلمانان تغییر دهند

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم قدس را از سایر اماکن مقدس اسلامی جدا بدانیم، بنابراین از مردم دنیا می‌خواهیم یک بار دیگر رویکرد خود را به سمت قدس به عنوان قبله اول مسلمانان تغییر دهند و این همان چیزی است که از همه دولت‌ها و حکومت‌های جهان خواستاریم و از دنیا می‌خواهیم در روز قدس این کار را انجام دهند.

ابوشریف تصریح کرد: ما هر سال مسئله قدس را مطرح می‌کنیم، چرا که مردم فلسطین نمی‌توانند به تنهایی قدس را آزاد کنند بلکه آنها تنها می‌توانند پایداری کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: اینکه مردم فلسطین به تنهایی بخواهند دشمن و طرح صهیونیستی را شکست دهند به تنهایی امکان پذیر نیست، زیرا صهیونیست‌ها حامیان زیادی مانند آمریکا دارند که در گذشته هم اروپا، انگلیس و فرانسه پشت سر آن ها بودند.

وی با بیان اینکه به عنوان ملت مستضعف تحت حکومت عثمانی هم نتوانستیم کاری را انجام دهیم، گفت: اکنون همه باید جمع شویم تا این رژیم را شکست دهیم، ما خواهان آن هستیم که امت متحد شوند و موضعی در برابر رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند که بتوانیم آن را شکست دهیم.

ابوشریف بیان داشت: رژیم صهیونیستی به دو شیوه مسئله یهودی‌سازی قدس را انجام می‌دهد؛ نخست تا جایی که امکان دارد فلسطیان قدس را وادار به خروج از شهر قدس می‌کند تا بیشترین سیطره را بر اراضی فلسطینی در شهر قدس پیدا کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: آنها به شیوه‌های مختلفی این کار را انجام می‌دهند؛ به عنوان مثال یکی از شیوه‌ها این است که می‌خواهند خط آهنی را در شهر قدس ایجاد کرده تا به واسطه آن، مساحت گسترده‌ای از اراضی عربی قدس را غصب کرده و تحت سیطره خود قرار دهند.

وی بیان داشت: صهیونیست‌ها به‌بهانه اجرای طرح‌های عام المنفعه مثل ایجاد جاده، پارک، تفریح‌گاه اراضی فلسطینیان را غصب می‌کنند.

ابوشریف گفت: اکنون طرح‌های رژیم صهیونیستی با شیوه‌های مختلف برای خارج کردن مردم از قدس انجام می‌شود که یکی از شیوه‌های آنها لغو شناسنامه و کارت ملی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران اضافه کرد:‌ یکی از شیوه‌های دیگر، انهدام خانه‌های مردم فلسطین است که همه این اقدامات برای جلوگیری از ورود مردم کرانه باختری به قدس انجام می‌شود.

وی گفت: شیوه دیگر آنها مبتنی بر مالیات است که در این راستا مالیات سنگینی را برای تجار فلسطینی وضع می‌کنند که گاهی اوقات میزان این مالیات در حد قیمت املاک مردم فلسطین است.

ابوشریف ادامه داد:‌ همه این توطئه‌ها در چارچوب محاصره مردم قدس است و آنها می‌خواهند مردم کرانه باختری حق ورود به قدس نداشته باشند، مگر اینکه برای این ورود، مجوزهای ویژه‌ای را از رژیم صهیونیستی دریافت کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: تنها عامل و مولفه‌ای که باعث عدم تحقق کامل طرح‌های صهیونیستی شده، پایداری مردم فلسطین است.

رژیم صهیونیستی با تاکتیک‌ها و شیوه‌های مختلف تلاش می‌کند بر مسجد الاقصی سیطره کامل پیدا کند

وی خاطرنشان کرد: اکنون اوج توطئه سیره کامل بر مسجد الاقصی است و اعتقاد سیاست‌مداران صهیونیست بر این است که بدون گسترش سیطره بر مسجد الاقصی نمی‌توانند بر فلسطین تسلط پیدا کنند، بنابراین تأکید می‌کنم رژیم صهیونیستی با تاکتیک‌ها و شیوه‌های مختلف تلاش می‌کند بر مسجد الاقصی سیطره کامل پیدا کند.

در ادامه این نشست خبری ابوشریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جنگ‌های داخلی و تفاوت دیدگاه میان حماس و دولت فلسطین را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: متأسفانه ما به عنوان مردم فلسطین چه در غزه، قدس و کرانه باختری مالیات اختلاف‌های عربی، اسلامی و داخلی را می‌پردازیم.

ابوشریف ادامه داد: فلسطین در مقابل دو کمیته 4 جانبه عربی و بین‌المللی قرار دارد، کمیته چهار جانبه عربی شامل کشورهایی هم‌چون امارات، عربستان، اردن و مصر است که هر کدام شروط سنگینی را پیش پای مردم فلسطین گذاشته‌اند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه هیچ‌کدام از این کمیته‌های 4 جانبه، حماس را به رسمیت نمی‌شناسند در حالی که حماس در سال 2006 با رأی قاطع مردم انتخاب شد، تأکید کرد: به دلیل فشار‌های مختلف وارد شده به حماس، این جنبش نمی‌تواند کاری انجام بدهد و توطئه‌های زیادی علیه جنبش حماس و غزه در حال شکل گیری است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و سایر کشورهای خارجی هر کدام در تلاش‌اند تا کسانی را که خودشان می‌خواهند به قدرت برسانند و لذا به مردم فلسطین فشار می‌آورند.

ابوشریف گفت: اگر مردم غزه بخواهند از غزه خارج شوند باید از مصر اجازه بگیرند و همچنین مردم کرانه باختری از اردن و سایر مردم نیز باید از رژیم صهیونیستی برای مسافرت‌‌های خود مجوز دریافت کنند.

وی ضمن تشریح راه حل مشکلات مردم فلسطین و رهایی‌شان از چنگال رژیم صهیونیستی گفت: انتفاضه در داخل، حل اختلافات درونی، بازسازی خانه فلسطین از طریق دموکراتیک و اتحاد جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی؛ راه حل پایان دادن به مشکلات مردم فلسطین است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تنها طرفی است که هیچ فشاری به او وارد نمی‌شود، اما متأسفانه مردم فلسطین و قطر تحت محاصره هستند.

وی گفت: محمود عباس و سایر گروه‌های فلسطینی تحت فشار بوده و مجبور هستند منویات کشورهای دیگر را اجرا کنند، چرا که محمود عباس ده‌ها هزار کارمند دارد و اگر بخواهد به خواسته‌های کشورهای خارجی عمل نکند کمک‌ها قطع می‌شود و حتی قادر به پرداخت حقوق کارمندانش هم نخواهد بود.

ابوشریف در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه کاخ سفید اعلام کرده که داماد ترامپ را برای از سرگیری مذاکرات به فلسطین اشغالی می‌فرستد و واکنش شما به این مسئله چیست؟ گفت: آمریکا نماینده ویژه‌ای دارد که به کرانه باختری سفر کرده، به‌علاوه دولت‌هایی که در آمریکا به قدرت رسیده‌‌اند تلاش کردند تا مسئله فلسطین ر ا به شیوه خودشان حل کنند اما موفق نشدند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه داماد ترامپ یهودی صهیونیستی و افراطی است، گفت: داماد ترامپ طرفدار تخریب مسجد‌القصی، شهرک سازی صهیونیستی و اشغال جبل‌الهیکل است، وی همچنین در جمعیت‌هایی سهیم است که خواستار ساخت هیکل سلیمان به جای مسجد‌الاقصی هستند ولذا مسلما سیاست‌هایی که در پیش گرفتند موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

وی تصریح کرد: راه حل تشکیل دو کشور، مدت‌ها قبل به دلیل سیاست‌های رژیم صهیونیستی شکست خورد و به فراموشی سپرده شد و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود ثمری برای مردم فلسطین ندارد.

*امت اسلامی باید در برابر توطئه‌های اسرائیل متحد باشند

ابوشریف با بیان اینکه راه حل اول، اتحاد مردم فلسطین است، ادامه داد: راه حل دیگر این است که سازمان آزادی‌بخش فلسطین به رسمیت شناخت رژیم صهیونیستی را لغو کند و همچنین ضروری است تا امت اسلامی در برابر توطئه‌های اسرائیل متحد باشند، در غیر این صورت هیچ گونه از این تلاش‌ها موفق نخواهد بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی تحلیل‌گران غربی معتقدند بعد از ایجاد داعش، فلسطین از مرکز توجه حامیان خود دور شده و این مسئله افزایش فعالیت‌‌های ضدبشری رژیم صهیونیستی را در پی داشته است، گفت: بدون شک تشکیل داعش مشکل بزرگی در منطقه است، رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعاتی چنین گروه‌هایی را تشکیل دادند تا جهان اسلامی و عربی را متفرق و درگیری ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: یعلون اخیرا گفته است که جای خوشبختی و خوشحالی دارد که دشمنان ما هم دیگر را با دست خودشان می‌کشند؛ آنان می‌خواهند مسلمانان با یکدیگر درگیر شوند و یکدیگر را بکشند، بنابراین فشار‌ها روی اسرائیل به دلیل تشکیل گروه‌هایی همچون داعش کاهش پیدا کرده است.

ابوشریف تأکید کرد: امت اسلامی پویا است و می‌تواند خودش را باز یابد، در حالی که گروه‌های افراط‌گرا نمی‌دانند هدفشان چیست، اما گروه‌های مقاومت هم‌چون حزب‌الله لبنان هدف مشخصی با عنوان مقابله با رژیم صهیونیستی دارند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: با توجه به مقابله حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی، اسرائیل می‌داند که گروه‌هایی مانند حزب‌الله هدفشان مشخص است و به همین دلیل سعی می‌کند گروه‌هایی را در برابر آنان ایجاد کند تا مانع مقاومت شوند، اما در نهایت توطئه‌هایشان به خودشان باز می‌گردد.

وی به ذکر مثالی در این خصوص اشاره کرد و افزود: در افغانستان گروه‌های افراطی زیادی توسط غرب برای مبارزه با اتحاد جهانی تشکیل شد اما بعد از اینکه جنگ افغانستان به پایان رسید خود همان گروه‌ها حمله و رویکردشان به طرف کشورهای عربی و غربی بازگشت.

ابوشریف بیان کرد: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از خطر گروه‌هایی که خود ایجاد کرده در امان باشد و در آینده با خطرات زیادی از سوی این گروه‌ها مواجه می‌شود.

*نقش رژیم صهیونیستی در ایجاد گروه‌هایی همچون داعش افشا شده است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: در حال حاضر نقش رژیم صهیونیستی در ایجاد گروه‌هایی همچون داعش افشا شده است و همین گروه‌ها روزی علیه طرح صهیونیست‌ها که مبتنی بر فساد است، اقدام خواهند کرد.

ابوشریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در فشارهای وارد شده عربستان بر قطر و اخراج رهبران حماس و نتیجه این مسئله که تأثیر نهایی اعمال فشارها چیست، اظهار داشت: تنها کشوری که در دنیا از مقاومت فلسطین دفاع می‌کند جمهوری اسلامی ایران است که به صورت واضح و علنی موضع خود را اعلام نموده و همیشه در کنار مردم فلسطین بوده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: ایران در جنگ‌های مختلف همواره حامی مردم فلسطین بوده است و از حماس دفاع کرده و هیچ گاه موضع خود را در طی سالیان گذشته تاکنون تغییر نداده است و همچنان از تمامی گروه‌های فلسطینی اسلامی و غیراسلامی حمایت می‌کند.

وی بیان داشت: در حال حاضر فشار بسیار زیادی بر قطر و حماس وجود دارد، به همین دلیل می‌خواهند رهبران جنبش حماس را اخراج کنند و عده‌ای که از لحاظ نظامی دارای ارتباطاتی بوده‌اند به آنها ابلاغ شد که از کشور خارج شوند و باقی سران که رابطه نظامی قوی‌ نداشته‌اند همچنان در این کشور هستند، اما همچنان فشارهای زیادی وجود دارد تا رهبران حماس را از سرزمین خودشان اخراج کنند.

ابوشریف ادامه داد:‌ ما امیدواریم که تمام امت اسلامی و عربی در کشورهای جهان اسلام حامی فلسطین باشند و در واقع میزبان گروه‌های فلسطینی باشند چرا که دشمن واقعی امت، حماس و یا جهاد اسلامی نیست بلکه تنها دشمن مسلمانان، رژیم صهیونیستی است و با تمام قدرت تلاش می‌کند که مانع از پیشرفت و وحدت امت اسلامی شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: در نهایت تمام ملت‌ها درخواهند یافت تنها راه صحیح مبارزه با رژیم صهیونیستی است و به یاری فلسطین خواهند شتافت.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر عملکرد عربستان در مقابل رژیم صهیونیستی بیان داشت: در وضعیت کنونی شاهد شکل‌گیری ائتلافی در کشور عربستان هستیم که برای تأمین رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند، در اجلاس اخیر پیرامون افراط گرایی نیز درارتباط با ایران صحبت‌هایی صورت گرفت و این در واقع یک طرح جاسوسی است که آمریکا نیز در آن نقش دارد.

ابوشریف اظهار داشت: ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود اوباما و کلینتون را به جرم حمایت از داعش و ایجاد تشنج در خاورمیانه محکوم کرد و این مسئله نشان می‌دهد که نقش آمریکا در ایجاد و شکل‌گیری داعش به چه صورت بوده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: امروز شاهد این مسئله هستیم که در عربستان کنفرانسی برگزار شد که هدف اصلی آن ایران بود، در ادامه وزیر امور خارجه سعودی‌ها به صورت علنی اعلام کرد که هدف ما علیه مقاومت فلسطین است و مشخص کرد که هدف اصلی این کشور مقابله با فلسطین و ایران است.

*رویکرد عربستان در حال حاضر ضد حماس و نزدیکی به رژیم صهیونیستی است

وی افزود: قطر نیز از سوی عربستان سعودی تحت فشار قرار دارد و رویکرد عربستان در حال حاضر ضد حماس و نزدیکی به رژیم صهیونیستی است اما من به صراحت به شما می‌گویم این سیاستی که در عربستان در پیش گرفته است به هیچ عنوان به نفع این کشور نیست به این دلیل که عربستان خاستگاه دو مکان مقدس و حساس است.

ابوشریف ادامه داد: در نتیجه اگر عربستان بخواهد ارتباط بین مسجد‌الحرام و مسجد‌الاقصی را قطع کند خود ضرر بزرگی خواهد دید چرا که این دو مکان رابطه قرآنی و دینی دارند و این مسیر و سیاستی که عربستان در پیش گرفته است باید تصحیح شده و میبایست ریاض در مسیر مقاومت گام بردارد، چرا که مقاومت فلسطین به هیچ عنوان و در هیچ روزی به‌سوی عربستان سلاح خود را نشانه نرفته است و این مسئله تنها به دلیل احترام به جایگاه دینی دو مکان مقدس در این کشور است.

نماینده جبنش جهاد اسلامی فلسطین در تهران خاطرنشان کرد:‌ ما از عربستان می‌خواهیم که حامی مسجد‌الاقصی و فلسطین باشد و باز هم تأکید می‌کنم سیاستی که عربستان در پیش گرفته است چه در حوزه داخلی و چه در حوزه خارجی این کشور تأثیر منفی به سزایی خواهد داشت.

ابوشریف تصریح کرد: از مدتی قبل شاهد تلاش‌هایی برای انتقال هرج و مرج به داخل ایران بودیم و مطالب مختلفی در این مورد از سوی شخصیت‌ها و گروه‌ها اعلام شد.

*ایران در کنار مقاومت ایستاده و از امت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: تمامی تلاش‌ها به این دلیل است که ایران در کنار مقاومت ایستاده و از امت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و از سوی دیگر نیز آن‌ها تلاش می‌کنند تا هرج و مرج را از طریق گروه‌هایی وارد ایران کنند.

وی بیان داشت: این گروه‌های ایجاد کننده هرج و مرج، گروه‌های ریش‌دار اطلاعاتی و سازمان‌هایی جاسوسی هستند که مأمورانشان را با ریش وارد ایران کرده‌اند.

ابوشریف با اشاره به حمله موشکی سپاه شب گذشته سپاه پاسداران به مقر داعش در دیر‌الزور گفت: این اقدام پیامی بود از سوی ایران برای کسانی که این گونه گروه‌ها را به ایران فرستاده‌اند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأیید و تبریک حمله موشکی سپاه به مقر داعش از سوی جنبش متبوع خود تأکید کرد: این گونه اقدامات از سوی گروه‌ها درباره ایران تنها برای تضعیف و انتقال مشکلات و اختلافات به جمهوری اسلامی ایران است و سازمان‌های جاسوسی تلاش دارند هرج و مرج را در این کشور بوجود بیاورند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف گروه‌های تروریستی تنها ایجاد شکاف و رسیدن به اهداف خود در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1396، کد مطب: ۶۱۳۴۵۳۱ :www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین