پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
نماینده ولی فقیه در استان کردستان برخورد قاطع با هنجارشکنان را خواستار شد و گفت: وضع قوانین متناسب با جرم در تنبه و آگاهی بخشی مجرمان تأثیرگذار بوده و در سالم سازی جامعه ازآنها موثر است.

شعار سال: آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در دیدار معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یکی از مأموریت های نیروی انتظامی پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، گفت: در راستای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی توجه و پیروی از دستورات و آموزه های دینی و اسلامی نسخه مطمئن و شفابخش تلقی می شود.

وی جوانان را آینده سازان و امید کشور در راستای تحقق پیشرفت برشمرد و افزود: تقویت اعتقادات دینی و ایجاد روحیه و نشاط دینی و اسلامی در مصون ماندن جوانان از اهداف شوم دشمنان و بدخواهان تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان برخورد قاطع با مجرمان و هنجارشکنان را خواستار شد و گفت: وضع قوانین متناسب با جرم در تنبه و آگاهی بخشی مجرمان تأثیرگذار بوده و در سالم سازی جامعه از وجود آنها مثمر ثمر است.

آیت الله حسینی شاهرودی اعتیاد را حربه دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی برشمرد و اضافه کرد : امید، نشاط و خودباوری در نتیجه گرایش به اعتیاد از جوانان که سرمایه های اصلی جامعه هستند رخت برمی بندد و به جای آن بذر ناامیدی، آشفتگی و نابسامانی در جامعه کاشته می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تهدیدات فضای مجازی را از مهم ترین آسیب های اجتماعی خواند و گفت : اصلی ترین تهدید فضای مجازی که ارزش های موجود در جوامع اسلامی را نشانه می گیرد، تضعیف افکار و اعتقادات دینی و اخلاقی است.

وی به نقش رسانه اشاره کرد و گفت : امروزه دشمنان نظام با بهره گیری از قدرت رسانه و استفاده از توان تبلیغاتی درصدد نفوذ و در نتیجه تغییر باورها و اعتقادات مردم و سست کردن بنیان خانواده ها هستند.
نماینده ولی فقیه درکردستان اطلاع رسانی دقیق و به موقع را از نیازهای اساسی جامعه دانست و عنوان کرد: انتشار اخبار و وقایع همراه با فاکتور صداقت، سرعت و دقت موجب از بین رفتن شایعه و تأمین آرامش روانی در جامعه خواهد شد.

در ابتدای این دیدار عبداله فاتحی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این معاونت و برنامه های در دست اقدام معاونت اجتماعی ارائه و تشریح کرد

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 02 تیر 1396، کد مطلب: 4011806: mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین