پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
راهپیمایی باشکوه امروز مردم روزه دار و مرزبان آذربایجان غربی به خصوص ارومیه جلوه های ویژه ای از اتحاد و همبستگی اقوام و ادیان مختلف در راهپیمایی روز قدس داشت.

شعار سال: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با دیگر شهرهای کشور با حضور پرشور مردم روزه دار و شهید پرور در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی، سرزمین رنگین کمان اقوام ادیان برگزار شد.

همانند سال های گذشته امسال حضور و اتحاد مثال زدنی ادیان و مذاهب مختلف در صفوف فشرده راهپیمایی روز قدس در ارومیه جلوه ویژه ای به راهپیمایی روز قدس بخشیده بود.

امروز مردم انقلابی شیعه، سنی، ارمنی و آشوری دوشادوش هم با حضوری از جنس حماسه ضمن لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری نفرت و انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.


حضور نسل های اول و چهارم انقلاب در کنار هم نیز بر شکوه راهپیمایی امسال افزوده و جلوه دیگری از حماسه حضور مردمی را به تصویر کشیده بود.

ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز، آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی، بیت المقدس گرک آزاد اولا - پرچم کفر یکسره نابود اولا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود کافر، فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی پرشور بود.


حضور امام جمعه ارومیه و علمای شیعه در کنار علمای اهل سنت امروز نشان داد اتحاد مردم این دیار که سال هاست در کنار هم به مزربانی از ایران اسلامی عزیز اهتمام دارند مشت محکمی بر یاوه گویی های استکبار جهانی است.

گرمای هوا مانع حضور خانواده های روزه دار ارومیه ای از جمله زن و مرد، پیر و جوان نشده و مردم انقلابی این منطقه همیشه پای آرمان های والای انقلاب اسلامی ایستاده اند.


حمل پرچم فلسطین در راهپیمایی امروز، در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، روز قدس روز هراس اسرائیل و... جلوه های خاص راهپیمایی امروز روز قدس در ارومیه است.

امسال با توجه به حمله موشکی سپاه به مقر داعش به ابتکار مردم و ادارات ماکت موشک ایران به نشانه عظمت و اقتدار نیروهای نظامی در طول راهپیمایی خودنمایی می کرد.


مردم شیعه و سنی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی با بالا بردن شعارها و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی خواستار بیداری مجامع بین المللی در مقابله با رژیم جعلی اسرائیل شده و از ملت های آزاده و مسلمان خواستند بیش از گذشته ندای مظلومیت مردم فلسطین را از غزه و کرانه باختری که اسیر و محصور سیاست‌های رژیم اسرائیل و حاکمان مرتجع منطقه شده‌اند را بشنوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 تیر 96، کد مطلب: 4012670:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین