پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تکذیب استعفای خود، اظهار کرد: به دلیل آنکه خانواده ام در تهران زندگی می کنند، به استاندار کرمان پیشنهاد دادم که به تهران منتقل شوم که با مخالفت وی روبرو شدم.
شعار سال: "علی گنج کریمی"  پیرامون خبر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون استعفا از مدیر عاملی جمعیت هلال احمر استان گفت: در اسفندماه سال گذشته مذاکراتی با استاندار در خصوص انتقال خود به تهران به دلیل آنکه خانواده ام در تهران سکنا دارند، داشتم که استاندار با رفتن بنده مخالفت کردند.

وی با بیان این مطلب که منتظر تصمیم نهایی استاندار کرمان هستم، اظهار کرد: مقرر بود که استاندار کرمان با مسئولین جمعیت مرکزی هلال احمر به یک جمع بندی دست پیدا کنند تا تصمیم نهایی را در خصوص رفتنم به تهران اتخاذ نمایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد: اینگونه که برخی از شبکه های مجازی اذعان کرده اند که بنده استعفا داده ام چنین مطلبی نبوده است و به دلیل اینکه خانوده ام در تهران هستند، درخواست کرده ام که به تهران منتقل شوم و منتظر تصمیم نهایی استاندار کرمان هستم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 4 تیر 1396، کد مطلب: 53388: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین