پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
استاندار کردستان گفت: دولت باید زیرساخت‌ها را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کند.
شعار سال:عبدالمحمد زاهدی شامگاه شنبه، 3 تیر در بیست و سومین شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: استان کردستان از استان‌های مهم معدنی کشور است که متاسفانه سطح مطالعاتی در این زمینه کم بوده است.

وی به اقدامات دولت تدبیر و امید در خصوص بحث ژئوفیزیک اشاره و عنوان کرد: با توجه به مطالعات ژئو فیزیک، 40 درصد وسعت استان در حال مطالعه بوده و شرایط خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد.

استاندار کردستان به بحث آموزش به تولید کنندگان هم اشاره و بیان کرد: همه سازمان‌های دولتی و دستگاهای اجرایی باید برای آموزش اعلام آمادگی کنند.

زاهدی در ادامه تصریح کرد: کشور در بحث تولید و اشتغال در کشور مشکل دارد و باید این مهم از طریق بخش خصوصی و کمک به آن حل شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در خصوص بخش خصوصی آسان کاری صورت گیرد، تصریح کرد: امروزه باید شرایطی را به وجود آوریم که تولید و اشتغال را بالا برده و موانع را از بین ببریم.

استاندار کردستان در پایان به کمک دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی تاکید و یادآور شد: دولت باید زیرساخت‌ها را برای بخش خصوصی فراهم کند و در این صورت بخش خصوصی تقویت و مشکل اشتغال هم تا حدود زیادی در کشور حل می‌شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 4 تیر 1396، کد مطلب: 32295: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین