پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و ایرج حسینی قائم‌مقام معاون پارلمانی به‌منظور بازدید از صنایع و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی به شهرستان شیروان سفر کردند.

شعار سال: عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در شیروان با اعلام این خبر اظهار داشت: حضور در شورای اداری شهرستان شیروان، بازدید از بیمارستان جدیدالتأسیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی و افتتاح پل شهید پارسا از برنامه‌های سفر معاون و قائم‌مقام پارلمانی رئیس‌جمهورطی امروز و فردا در شهرستان شیروان است.

عزیزی گفت: علاوه بر آن معاون رئیس‌جمهور و برخی از مسئولان به همراه خانواده‌ خود پنج‌شنبه‌شب با حضور در منطقه گلیل در بین عشایر این منطقه حضور خواهند داشت.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز جمعه نیز با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، نماینده مردم شیروان در مجلس و مسئولان استانی کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی به 35 منطقه عشایری بااعتبار 40 میلیارد ریال انجام می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 تیر 96، کد مطلب: 1448590:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین