پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
مسئول اشتغال و آموزش بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: در طرح هجرت سه تعداد ۴۰ هزار نفر روز در سطح مدارس محروم استان به کارگیری می شوند.

شعار سال: سروان پاسدار سینا کریمی از افتتاح طرح هجرت سه در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: هر سال اول تیرماه این طرح با هدف مهارت آموزی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان مقاطع متوسطه دوم به بالا اجرایی می شد، امسال به خاطر برخورد طرح هجرت با ماه مبارک رمضان قرار است از ۱۱ تیر ماه اجرایی شود.

وی تاکید کرد: امسال قرار است بهسازی و رنگ آمیزی در محروم ترین مدارس استان ودر مدارسی که سال های گذشته مشمول طرح نشده اند انجام شود.

مسئول آموزش و اشتغال بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: دانش آموزانی که خود جوش در این طرح شرکت می کنند چون سختی‌های کار را لمس می کنند، بیشتر دغدغه تمیز نگه داشتن مدارس را دارند.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی استان نیز در کنار فعالیت‌های طرح هجرت سه به پسران آموزش‌های نقاشی، نجاری، برق کشی، پرورش ماکیان، پرورش قارچ، امداد ونجات و حرفه های مورد علاقشان را زیر نظر اساتید مجرب آموزش می دهد و برای دانش آموزان دختر آموزش حرفه های خیاطی، قالی بافی، کارهای دستی، تهیه ترشی جات، تهیه مربا جات و شوری جات را در نظر گرفته است.

به گفته این مسؤول در طرح هجرت سه امسال ۴۰۰۰ اردو به تعداد ۴۰ هزار نفر روز در سطح مدارس محروم استان کرمانشاه به کار گیری می شود، که هر دانش آموز ۱۰ روز تمام با هدف بهسازی مدارس محروم استان فعالیت دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 تیر 96، کد مطلب: 4017215:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین