پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: مخالف ایجاد روز بازارها در استان هستیم.

شعار سال: اسدی در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان بر این امر معتقد است که باید بازارها تقویت شود و مردم اقلام مورد نیاز خود را از بازار تامین کنند.

وی ادامه داد: این سازمان هیچ محدودیتی برای ارائه مجوز به منظور فعالیت واحدهای صنفی ثابت و سیار ندارد اما از شهرداری ها انتظار می رود که هدف آن ها از ایجاد روز بازارها فقط کسب درآمد نباشد.

اسدی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از ساختار نظام مند فعالیت های اقتصادی حمایت می کند اما از کسبه هایی که بخواهند به صورت چرخشی فعالیت و هیچ عوارض و مالیاتی پرداخت نکنند از آن ها دفاع نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رکود بر فعالیت واحدهای صنفی این استان تاثیر گذار بوده است، اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در بازار این استان نوسانات قیمت بوده که هم اکنون این مشکل حل و قیمت ها ثابت شده است.

اسدی با بیان اینکه اما هنوز رکود در بازار وجود دارد، تصریح کرد: این امر بر بازار تاثیر گذار بوده و برخی از واحدها از ادامه فعالیت کناره گیری کرده اند.

به گفته وی بیشترین ابطال پروانه ها در صنف خوار و بارفروشی بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، تاریخ انتشار 10 تیر 96، کد مطلب: 964-584-5:www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین