پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۸
استاندار قزوین در دیدار با شهرداران گفت: به مدیران جسور و شجاع که قانون مند و کارشناسی حرکت کنند نیازمندیم زیرا مدیریت بدون ریسک معنا ندارد اما در برخورد با متخلفین نیز با کسی تعارف نداریم.

شعار سال:به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین ، فریدون همتی در نشست با شهرداران استان افزود: محدود بودن امکانات و منابع اعتباری شهرداری ها ایجاب می کند تا بدنبال تامین منابع جدید باشند و انتظار داریم همه شهرداران با شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های خود برای جذب سرمایه گذار هم اقدام کنند.
استاندار قزوین تصریح کرد: با مدیریت مناسب و منطقی باید ضمن اولویت بندی طرح ها به نیازهای شهروندان پاسخ داد تارضایت مردم جلب شود.
همتی خطاب به شهرداران گفت: با مکانیزه کردن امور شهرداری ها می توان ضمن کاهش تخلف زمینه تسریع در امور مردم و جلب رضایت آنها را فراهم کرد.
استاندار قزوین افزود:هر چقدر مراجعه حضوری مردم به شهرداری ها کمتر شود فساد و تخلف هم کاهش می یابد بنابراین باید توسعه خدمات الکترونیک را دراولویت برنامه های خود قرار دهید.
وی اظهار کرد: شهرداران باید نظارت بر امور را جدی بگیرند و با دقت در اجرای قوانین، توسعه فضای سبز، تقویت گردشگری و ساماندهی مبلمان شهری و سیمای شهرهای خود را جدی بگیرند.
همتی افزود: شوراهای شهر هم باید در انتخاب شهرداران قوی و متعهد دقت کنند و با گنجاندن نیازهای مردم در برنامه ریزی ها به شهرداران فرصت دهند تا کارها عملیاتی شود.
وی از تشکیل جلسه ویژه مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان هم خبر داد و اظهارداشت: همه باید بدون گرایش های سیاسی برای خدمت به مردم همت کنیم و اجازه ندهیم حاشیه ها ما را از خدمت بازدارد.
استاندار قزوین گفت: با تدبیر و مدیریت خوب شوراها و شهرداران بیش از 70 درصد اعتبارات شهرداری ها در بخش عمرانی هزینه می شود که این رقم راضی کننده است و نکته دیگر نباید مورد فراموش قرار گیر این است که با محدودیت منابع مالی باید مراقبت کنید تا پروژه ها نیمه تمام نماند و تا طرحی تکمیل نشده کار بعدی را آغاز نکنید.
وی تصریح کرد: دولت جدید در زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با قاطعیت عمل می کند بنابراین از شهرداران درخواست می کنیم مراقب باشند تا هیچ بنایی بدون مجوز ساخته نشود زیرا در غیر این صورت هزینه های زیادی به مردم تحمیل می شود.
استاندار قزوین اضافه کرد: تسهیل و تسریع در نوسازی بافت های فرسوده شهری باید در اولویت کاری شهرداران قرار بگیرد تا نگذاریم هویت های شهری تخریب شده و از بین برود و مردم مجبور شوند به حاشیه شهرها رفته و مرتکب ساخت و سازهای غیرقانونی شوند.
همتی با اعزام شهرداران به سفرهای داخل و خارج کشور برای کسب تجربه و نیز حضور شهرداران در جلسه شورای اداری استان موافقت کرد.
در این جلسه شهرداران دیدگاهها و مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار حمایت استاندار از فعالیت در شهرهای کوچک شدند.
استان قزوین دارای 25 شهر است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا,تاریخ انتشار 2 دی 1394,کد مطلب: 81891682

www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین