پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از خبرگزاری ایسنا در کهگیلویه و بویراحمد، بازدید کرد .

شعار سال: سیدعلی لدنی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه "نگهدار معادیجو"، مسئول روابط عمومی این شرکت با حضور در دفتر این خبرگزاری، ضمن تأکید بر اهمیت کار رسانه‌ها از جمله خبرگزاری ایسنا با فعالیت‌های این خبرگزاری آشنا شدند.

لدنی نژاد در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش رسانه های استان از جمله خبرگزاری ایسنا در انعکاس عملکرد و تلاش های آب و فاضلاب استان گفت: نقش رسانه ها در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب شرب بسیار موثر است و رسانه های استان تا کنون در این زمینه همراه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بوده اند .

وی از تلاش ها و همکاری بی طرف و صادق خبرگزاری ایسنا تقدیر و تشکر کرد و افزود: خبرگزاری ایسنا نسبت به سایر رسانه ها فراجناحی عمل می کند و رسالت و وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از فرسودگی شبکه توزیع آب و تعدد انشعابات غیرمجاز آب در سطح شهرهای استان به خصوص شهرهای یاسوج و مادوان به عنوان چالش های اصلی پیش روی آبفای استان یاد و خاطرنشان کرد: با اصلاح شبکه توزیع آب و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب بخش زیادی از هدر رفت آب شرب در این استان بر طرف خواهد شد .

لدنی نژاد تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را برای برطرف شدن مشکلات آب شرب شهرهای استان در دستور کار قرار داده است .

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و با وجود تنش آبی در چهار شهر استان مصرف بهینه آب باید مد نظر شهروندان قرار گیرد تا با کمترین مشکلات از وضعیت تنش آبی عبور کنیم .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از انجام برنامه های مختلف از جمله اجرای طرح همیار آب در مدارس استان، برگزار همایش های مختلف با محوریت بانوان خانه دار و شاغل و نیز توزیع بسته های فرهنگی در محلات و میان خانواده ها به عنوان بخشی از فعالیت های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان در زمینه مصرف بهنیه آب شرب یاد و عنوان کرد: رسانه ها بخصوص خبرگزاری ها می توانند نقش موثری در آگاهی بخش و افزایش اطلاعات اقشار مختلف مردم در این زمینه داشته باشند.

لدنی نژاد با بیان اینکه از مردم استان انتظار داریم تنش آبی را جدی بگیرند، بیان کرد: تنش آبی یعنی اینکه مصرف و تولید آب با هم برابر خواهد بود که در صورت رعایت نکردن در مصرف بهینه آب این وضعیت نگران کننده خواهد بود که برای مدیریت مصرف آب در استان نیاز به همکاری رسانه های استان داریم.

وی گفت: در سطح کشور شش کلانشهر و 289شهر با تنش آبی مواجه هستند که هم اکنون در این استان چهار شهر شامل یاسوج، مادوان، سوق و دیشموک با تنش آبی مواجه هستند البته با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای اصلاح شبکه ها از هفت شهر در سال های گذشته به این تعداد رسیده ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاثیرگذاری کار فرهنگی از طریق رسانه ها در جامعه تصریح کرد: کارفرهنگی زمان بر است اما استفاده از طریق رسانه ها موثر واقع خواهد شد. در کنار کارهای فرهنگی و اصلاح الگوی مصرف در قالب طرح همیار آب با هماهنگی نهادهای ذیربط دستگاه قضایی برخوردهای قاطع قانونی با انشعابات غیرمجاز برخورد می کنند و جرائم سنگین و حتی زندانی در انتظار متخلفین است.

لدنی نژاد با اشاره به اینکه 152 هزار فقره مشترک آب و 35 هزار مشترک فاضلاب در این استان وجود دارد، بیان کرد: این شرکت دارای 74 حلقه چاه است که از این تعداد 65 حلقه در مدار هستند. همچنین 52 باب منبع ذخیره دارد. سالانه 38 میلیون مترمکعب حجم آب تولیدی است.

وی افزود: 95 میلیارد تومان پروژه در دست اجرای آب و فاضلاب از محل اسناد خزانه اسلامی، اوراق مشارکت، عمرانی و استانی در شهرهای استان داریم. همچنین 45شرکت پیمانکاری در شهرهای استان در حال احداث و اجرای شبکه فاضلاب از محل فایناس جاری هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی چهار سال اخیر حجم تصفیه خانه های استان 60 درصد، مشترکان فاضلاب استان 60درصد و مشترکان آب استان 25درصد افزایش یافته است.

همچنین دکتر محمد سبحانی، رئیس خبرگزاری ایسنا و جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است که در واقع محروم نیست اما در زمینه برنامه ریزی محروم است.

وی افزود: دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا آماده همکاری و تعامل بیش از پیش در زمینه اصلاح الگوی مصرف و مصرف بهینه آب با شرکت آب و فاضلاب شهری استان هستند.

سبحانی اضافه کرد: خبرگزاری ایسنا علاوه بر بیان مشکلات مردم و انتقادات سازنده و منصفانه در جهت اصلاح امور خدمات دولت و نظام را بدون حب بغض به گوش مردم می رساند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان کهکیلویه و بویراحمد، تاریخ انتشار 12 تیر 96، کد مطلب: 964-784-5:www.yasouj.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین