پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی گفت: در استان مرکزی از 10 تیرماه 96 تا امروز صبح بیش از 527 گروه دانشگاهی در سایت لبیک ثبت‌نام کرده‌اند.

شعار سالعلی صالحیان افزود: ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 تیرماه 96 از طریق سایت لبیک آغاز شد و تا 22 تیرماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام‌ها برای زیارت عتبات عالیات دانشگاهی در قالب پنج گروه اساتید، کارمندان، دانشجویان دختر مجرد، دانشجویان پسر مجرد و متاهلین صورت می‌گیرد.

صالحیان گفت: هزینه سفر به عتبات عالیات از طریق زمینی تا یک میلیون و 100 هزار تومان و هزینه سفر هوایی تا یک میلیون و 700 هزار تومان برآورد شده است. همچنین تسهیلات سفر برای سفر هوایی یک میلیون و 500 هزار تومان و برای سفر زمینی یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اعزام زائران از حدود نیمه مردادماه 96 آغاز می‌شود.

صالحیان با اشاره به بازه زمانی حرکت کاروان‌ها گفت: تاریخ اعزام دختران مجرد از 15 مردادماه تا 20 شهریورماه 96 تعیین شده و برای پسران مجرد این تاریخ از 20 شهریورماه تا هشتم آبان‌ماه 96 در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: برای زائران برنامه‌های مختلف فرهنگی همچون ارائه بسته‌های فرهنگی، اعزام روحانی و برنامه فرهنگی "احلی‌من‌العسل" دیده شده است.

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی طول مدت سفر را هفت روز عنوان و خاطرنشان کرد: ‌دانشجویان پسری که خدمت سربازی نرفته‌اند نیازی به سپردن وثیقه ندارند.

وی در ادامه گفت: سال گذشته در 15مین دوره از سفرهای عتبات عالیات 798 نفر از استان مرکزی در قالب 21 کاروان اعزام شدند که از این حیث استان مرکزی رتبه ششم را در کشور به خود اختصاص داد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 تیر 1396، کد مطلب: 964-887-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین