پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۲۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
اریک پارنز در اواخر سال 2013 میلادی توانست به ساختمان متروک سفارت ایران در آمریکا وارد شود و تصاویری از فضای داخل آن را به ثبت برساند. در ادامه عکس های پارنز از این ساختمان را می بینید.

شعار سال: سفارت ایران در آمریکا تنها نمایندگی سیاسی رسمی ایران در ایالات متحده آمریکا تا قبل از قطع شدن روابط ایران و آمریکا پس از اشغال سفارت آمریکا بود. بنای سفارت در سال ۱۹۵۹ ساخته شد و شامل ۴۴ اتاق و تالار است. اکنون جمهوری اسلامی مالک ساختمان مجلل ماساچوست است که یکی از 11 دارایی دیپلماتیک و کنسولی به شمار می رود که پیش از انقلاب در ایالات متحده خریداری شده است.

ایالات متحده موظف است که به موجب کنوانسیون ژنو در بخش روابط دیپلماتیک، از دارایی های دیپلماتیک حفاظت کند، حتی وقتی روابط در حال تعلیق قرار داشته باشد. در 38 سال گذشته سکوت عمیقی بر این ساختمان حکمفرما بوده که همچنان به دوربین های امنیتی دهه 70 میلادی مجهز است. اریک پارنز در اواخر سال 2013 میلادی توانست به این ساختمان وارد شود و تصاویری از فضای داخل آن را به ثبت برساند. در ادامه عکس های پارنز از سفارت سابق ایران در واشنگتن را می بینید.





















سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی فردا، تاریخ انتشار 13 تیر 96، کد مطلب: 692068:www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
یکی از اشتباهات مردم پس از انقلاب این بوده است که بدون بهانه های خاص سفارت را تسخیر کردند
این کار یکی از اشتباهات بد انقلابیون بوده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین