پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با تلاش نیروهای اداره راه و شهرسازی و راهداری مسیر ایلام-صالح آباد تا بعد از ظهر سه شنبه بازگشایی می شود.

شعار سال: سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در محدوده ۱۰ تا ۱۱ این جاده و در مجاورت تونل راه کربلا به منظور تعریض مسیر انفجارهایی روز شنبه در این نقطه انجام شده است.

وی ادامه داد: این انفجارها منجر به ریزش بخشی از تونل پیش ساخته شده و مسیر را مسدود کرده است.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: قرار بود این مسیر تا صبح سه شنبه بازگشایی شود که تاکنون میسر نشده و امیدواریم تا بعد از ظهر سه شنبه شاهد پلاکسازی مسیر باشیم.

همتی زاده گفت: هم اکنون تیم های پلیس راه در محدوده میدان قرآن با توجه به مسدود شدن مسیر اصلی ایلام به مهران در محدوده تونل راه کربلا رانندگان را به سمت جاده قدیم ایلام - صالح آباد (ماربره) هدایت می کنند ولی با توجه داشتن پیچ های خطرناک و عرض کم رانندگان به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ضمن جلوگیری از سرعت غیرمجاز با صبر و حوصله رانندگی کنند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 تیر 1396، کد مطلب: 4020881:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین