پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورودی به عرصه مواد مخدر در بسیاری از شهرستان های استان در حال کاهش است .

شعار سال: ناصر رضایی چهارشنبه، 14 تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران با یبان اینکه سن اعتیاد در این استان بالای 20 سال است،افزود: کاهش ورودی به عرصه مواد مخدر عمدتا به دلیل بالارفتن آگاهی و اطلاعات مردم، اقدامات پیشگیرانه و سایر اقدامات پیشگیرانه است .

وی بیان کرد: راهبرد و استراتژی اصلی ستاد برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری برای اجتماعی کردن مبارزه و استفاده از ظرفیت مردم برای مبارزه با مواد مخدر است .

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اولین مرکز سرپناه شبانه با ظرفیت ۳۰ نفر در گچساران افتتاح شده است .

رضایی از فعالیت ۷۰ ‌مرکز درمان شامل ۲۰ کمپ، ۴۰ مرکز متادون درمانی، ۴ مرکز dic و ...در استان خبر داد و تصریح کرد: هفته آینده تنها مرکز tc استان راه اندازی و افتتاح می شود .

وی با تاکید بر لزوم اشتغال زایی برای بهبود یافتگان ادامه داد: هدف گذاری ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر از بهبود یافتگان در سال جاری انجام شده است . طی ‌سال گذشته برای برای ۵۰ نفر از بهبود یافتگان اشتغال زایی شد .

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم رسانه ها در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه عنوان کرد: رسانه های در حوزه های مختلف نقش پر رنگ و برجسته ای دارند و رسانه های استان نیز با ظرفیت و توانایی که دارند می توانند در راستای آگاهی بخشی به جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشند .

رضایی اضافه کرد: پنج کمیته در حوزه های مختلف و زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فعالیت های گوناگونی با هدف گذاری برای مبارزه، پیشگیری و آگاهی بخشی نسبت به مصرف مواد مخدر و آسیب های اجتماعی فعالیت دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان کهگیلویه و بویراحمد، تاریخ انتشار 14 تیر 96، کد مطلب: 964-5114-5:www.yasouj.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین