پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
رئیس حوزه انتخابیه دهلران گفت: یکی از داوطلبان ثبت نام کرده برای انتخابات مجلس دهم در این حوزه انتخابیه انصراف داد.

شعار سال:امیدعلی سبزی روز چهارشنبه اظهار کرد: این داوطلب خانم که دیروز برای حضور در عرصه رقابت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بود، امروز انصراف خود را از حضور در این عرصه به ستاد انتخابات ارائه کرد.
وی افزود: مراحل قانونی برای بررسی انصراف این داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از طریق مراجاع قانونی و پس از سیر مراحل انجام خواهد شد.
سبزی تاکید کرد: تا ظهر امروز پنج داوطلب دیگر برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با حضور در ستاد انتخابات و ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام کردند.
فرماندار دهلران یادآور شد: مجموع داوطلبان ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه از روز شنبه همزمان با آغاز مهلت یک هفته ایی نام نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی تاکنون به 17 نفر رسیده ضمن اینکه زمان ثبت نام داوطلبان تا پایان ساعت اداری روز جمعه چهارم دی ماه است.
استان ایلام با افزون بر 20 هزار کیلومترمربع مساحت و جمعیتی حدود 600 هزار نفر و 10 شهرستان، سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (2 نماینده برای شهرستان های ایلام، مهران، چرداول، سیروان، ایوان و ملکشاهی) و (یک نماینده برای شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان) و یک نماینده نیز در مجلس خبرگان رهبری دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا,تاریخ انتشار 2 دی 1394,کد مطلب: 81891289

www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین