پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: در روزهای اخیر 150 هکتار از اراضی مرتعی ملی واقع در شهرستان مهران که توسط سودجویان دخل و تصرف شده بود، از خلع ید متصرفان خارج شد.

شعار سال:سرهنگ غلامرضا فتحی روز اظهار کرد: در جریان این زمین خواری 30 نفر شناسایی شدند که تا کنون 16 نفر از این متخلفان پس از بازداشت با قرار وثیقه 100 میلیون ریالی آزاد شده اند.
وی از تحت تعقیب بودن 14 نفر باقیمانده این پرونده زمین خواری خبر داد و گفت: این افراد شناسایی شده اند اما با اقدام به فرار تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.
وی همچنین به شناسایی و توقیف دو دستگاه تراکتور در این زمینه اشاره کرد و افزود: پرونده این افراد همچنان در مراجع قانونی در دست پیگیری است.
وی یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال 124 هکتار مرتع و 26 هکتار جنگل در این استان در قالب 49 فقره پرونده با حکم مقام قضایی خلع ید شده و از دست متصرفان آزاد گردیده است.
وی افزود: پرونده های دیگری نیز در محاکم قضایی استان برای خلع ید متصرفان غیر قانونی اراضی ملی در جریان است که شامل 276 هکتار جنگل و 172 هکتار مرتع در قالب 49 پرونده است

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا,تاریخ انتشار 2 دی 1394,کد مطلب: 81891329

www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین