پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
معاون آموزشی متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ملی شدن سه جشنواره دانش آموزی که تا سال قبل به شکل استانی برگزار می‌شد خبر داد.
علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران با اشاره به ملی شدن جشنواره‌های دانش آموزی در سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: در سال  جاری سعی شده است 3 جشنواره دانش آموزی که تا سال قبل به صورت استانی برگزار می‌شد از سال تحصیلی پیش رو به شکل ملی انجام گردد.

وی گفت: مهمترین این جشنواره‌ها جشنواره پرواز است که تاکنون این  جشنواره به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شد اما از این پس این جشنواره به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به همین منظور یک تفاهم نامه 4 جانبه فی مابین سازمان‌ هواپیمایی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آموزش و پرورش اصفهان و معاون آموزش متوسطه منعقد شده است و بر همین اساس دبیرخانه این جشنواره در اصفهان مستقر می‌گردد و جشنواره برای تمام دانش آموزان کشوری علاقه‌مند برگزار خواهد شد.

زرافشان با تاکید بر اینکه این جشنواره در زمینه‌ هوا و فضا است، ادامه داد: شروع این جشنواره در سال تحصیلی 95-94 خواهد بود و مسابقات نهایی در سال 95 دنبال می شود.
ضمن اینکه دانش آموزان برتر مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
همیشه حمایت کردن از دانش آموزای برتر هر نسل در اینده سببه وجود دانشجو های حرفه ای شه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین