پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
خبرگزاری تسنیم آذربایجان غربی رسانه برتر جشنواره ملی "جامعه+من" شد و در مراسم اختتامیه آن مورد تجلیل قرار گرفت.
شعار سال: تسنیم آذربایجان غربی امروز موفق شد در ادامه کسب افتخارات فعالیت حرفه‌ای در این استان عنوان رسانه برتر جشنواره ملی "جامعه+من" را از آن خود کند.
خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی پیشتر در حوزه‌های مختلف به عنوان رسانه برتر انتخاب شده بود که نمونه‌هایی از آن شامل خبرگزاری خبرگزاری منتخب همایش بسیج و رسانه در آذربایجان غربی ، رسانه برتر عرصه سلامت در آذربایجان غربی و رسانه برتر سرشماری نفوس و مسکن 95 و رسانه برتر حمایت از کار و کارآفرینی در آذربایجان غربی است.
امروز نیز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی "جامعه+من" از محمد آقایی پر مدیر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی به دلیل اهتمام در تولید و انتشار اخبار حوزه قضایی و اجتماعی و پوشش خبری کامل رویدادهای مربوط به این حوزه با اهدا تندیس ویژه جشنواره و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 تیر 96 ، کد مطلب: 1459212:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین