پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر ضرورت واگذاری امور روستاها به طول کامل به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد.

شعار سال: آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در سخنانی با بیان اینکه خدا را شاکریم بعد از انقلاب نهادهایی به وجود اند که منشا برکات است اظهار داشت: امام(ره) با درایت، هوشیاری و تیزبینی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تاسیس کردند که بسیار ارزشمند به فعالیت خود ادامه می دهد.

مسئولیت ها و پست ها برای آزمایش انسان است

وی با بیان اینکه خداوند دنیا را میدان عمل و آزمایش انسان ها قرار داد گفت: هدف از آفرینش انسان رسیدن به کمال، تقرب به سوی خدا، آزمایش انسان، به کار گیری عقل و ... است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مسیولیت ها برای این است که عقل بشر به کار گرفته شود و طرح و برنامه جدید ارائه بدهد گفت: همچنین مسئولیت ها برای آزمایش خدا ترسی انسان است و ملاک خدا ترسی است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مسئولیت ها و پست ها برای این بوده که چه کسی می تواند کار را دقیق تر و مستحکم تر انجام می دهند افزود: همچنین مسئولیت ها برای این بوده که از فرصت ها برای خدمت، تلاش و کار استفاده شود.

وی تاکید کرد: ثمره تغییر مسئولیت ها باید به کار گیری بیشتر عقل، خداترسی، استحکام عمل و از فرصت ها بیشتر باشد.

بنیاد مسکن در حوزه عمرانی پیشتاز است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه برخی مسولیت ها و نهادها مقدس است گفت: بنیاد مسکن مولود انقلاب است و بسیار متبرک و ارزشمند است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه این نهاد انقلابی و ارزشمند تبدیل به درخت تنومند شده است گفت: احداث مسکن روستایی و محرومان از سوی بنیاد مسکن الگو و اسوه شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح هادی از اقدامات پرثمر بنیاد مسکن بوده است افزود: امروز می توان ادعا کرد ضرورت استمرار فعالیت بنیاد مسکن برای همه آشکار شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن پیشتاز در حوادث غیر مترقبه است افزود: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی و ارزشی نیاز به نیروهای ارزشی، مومن و انقلابی است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مدیر کل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با سلامت کار کرده و همه از عملکرد وی راضی هستند بیان داشت: ایشان شخصیتی با تقوا، متعهد بوده و همه بر پاکی و سلامت ایشان صحه می گذارند.

امور روستاها به بنیاد مسکن واگذار شود

وی تاکید کرد: مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان نیز با به کارگیری عقل و فکر بیشتر، خدا ترسی و استحکام بیشتر فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های مردم لرستان قدر شناسی است گفت: در سال تولید و اشتغال فعالیت برای بنیاد مسکن گسترده است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال روستایی گفت: روستا تقویت شود چرا که تولید در روستا است و روستائیان برای دولت و نظام رحمت هستند.

وی با تاکید بر اینکه امور روستاها به صورت کامل به بنیاد مسکن واگذار شود گفت: این نهاد با توجه به تجربه و شناخت کافی که از روستاها دارد می تواند اثر گذار باشد و این امر باید به دولت و مجلس پیشنهاد باید داده شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4029105:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین