پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
استاندار مازندران گفت: دو هزار واحد صنعتی در استان ضعیف و از چرخه خارج شدند و از مدیران می‌پرسم که چه کارهایی بوده که ما انجام نداده‌ایم.

شعار سال: ربیع فلاح‌جلودار پیش از ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی صنعت و معدن در ساری اظهار کرد: قدردانی و تشکرها دلیل بر عدم وجود مشکل نیست و انتقادها و انتظارات را پیگیری میکنیم.

وی خاطرنشان کرد: دو تا از شاخصه مهم ما در کشور اقتصاد نفتی و اقتصاد دولت‌محور هست، باید این موضوع تحلیل شود که آیا جهت‌گیری دولت در جهت اصلاح ساختار بوده است یا خیر!

استاندار مازندران با اعلام اینکه ریل‌گذاری مناسب در حوزه اقتصاد نفتی در این دولت انجام شده است، گفت: در حوزه مالیات ممکن است نکات و مسائلی داشته باشند که باید از طریق مجلس و دولت پیگیری شود.

این مسؤول اضافه کرد: تخریب یک مجموعه و نوسازی بسیار راحت است، انتظار ما از مجموعه صنعت، معدن و تجارت این است که در این زمینه حرکت‌های مناسبی انجام شود.

فلاح‌جلودار یادآور شد: در طول چهار سال گذشته در حوزه کشاورزی حرف‌ اول در سطح کشور در اختیار کشاورزان استان است و می‌توانیم در امنیت غذایی نقش بیشتری داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه دو هزار واحد صنعتی ما ضعیف شدند و از چرخه خارج شدند، گفت: از مدیران می‌پرسم که چه کارهایی بوده که ما انجام ندادیم، هزار و 900 مصوبه داشتیم که نسبت به رفع مشکلات بسیاری از آنها اقدام کردیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده اشتغال و تولید حفظ شده هست، ولی گپ بین تولید و اشتغال وجود دارد که باید نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

این مسؤول با اعلام اینکه شرایط تولید مناسب است، افزود: دلیلی ندارد واحدی که بازار تولید ندارد را با واحدهای تعطیل در یک ردیف قرار دهیم.

فلاح‌جلودار یادآور شد: تشکل‌های ما باید قوی باشند و از جایگاه خودشان دفاع کرده، استان و استانداری در این زمینه برای همکاری با بخش تولید آمادگی مناسب داشته باشد.

وی اضافه کرد: میزان قاچاق کالا در کشور 50 درصد کاهش پیدا کرده است و باید در این حوزه هم به صورت حساب شده اقدام کرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه سهم استان مازندران در ایجاد اشتغال کشور در برنامه ششم توسعه ایجاد 40 هزار شغل است، گفت: همه تلاش خود را در این حوزه بکار می‌بندیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 تیر 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۲۲۰۰۰۵۱۵:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین