پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سبزوار گفت: 18 هزار و 700 خانوار روستایی این شهرستان مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان قرار دارند که امیدواریم با اطلاع‌رسانی در مناطق روستایی کشاورزان دارای شرایط زیرپوشش این صندوق قرار گیرند.

شعار سال: قاسم کرامت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 47 درصد جمعیت روستایی سبزوار زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان قرار دارند، اظهارداشت: 18 هزار و 700 خانوار روستایی این شهرستان مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان هستند که امیدوارم با اطلاع‌رسانی در مناطق روستایی کشاورزان دارای شرایط زیرپوشش این صندوق قرار گیرند.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام کشاورزان و عشایر بالای 50 سال را تا پایان تیرماه سال جاری دانست و افزود: به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی پس از تیرماه از ثبت‌نام کشاورزان و عشایر بلای 50 سال جلوگیری می‌شود و کشاورزانی که تاکنون زیرپوشش این صندوق قرار نگرفتند باید سریع‌تر به کارگزاری مراجعه کنند.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سبزوار پرداخت حق بیمه، امکان بازنشستگی پیش از موعد را از مهم‌ترین ویژگی‌های این صندوق عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون تعداد فوت‌شدگان مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در این شهرستان 419 خانوار و ازکارافتادگی 52 خانوار است.

کرامت با اشاره به حذف سقف سنی 18 سال برای عضویت در این صندوق، بیان کرد: کشاورزان و عشایر با هر سنی می‌توانند زیرپوشش خدمات صندوق روستاییان و عشایر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان از سال 1384 زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده است، یادآور شد: در حال حاضر 29 درصد روستائیان شهرستان جوین و 34 درصد جمعیت روستائیان جغتای زیرپوشش بیمه اجتماعی کشاورزان قرار دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان خراسان رضوی، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000469:www.razavi.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین