پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: سهمیه صنعت از انتقال آب سرشاخه‌های دز باید تعیین تکلیف شود.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، امیر طیبی نژاد با اشاره به اینکه 11 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد، اظهار داشت: طی چهار سال گذشته 415 قرارداد در سطح این شهرک‌ها و نواحی منعقدشده که براساس آن 346 هکتار از اراضی را در اختیار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بابیان اینکه شش هزار و 34 فرصت شغلی نیز طی چهار سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم ایجاد شده است، افزود: با اقدامات حمایتی این شرکت در بخش صنایع کوچک سال گذشته هزار و 378 واحد مورد پایش قرار گرفت که 65 درصد واحد فعالیت مستمر، هشت درصد واحدها فعالیت فصلی داشتند و 26 درصد غیرفعال بوده‌اند.

طیبی نژاد با اشاره به علت تعطیلی واحدهای صنعتی گفت: 139 واحد به علت کمبود نقدینگی، 116 واحد ضعف حضور در بازار داشتند، اختلاف شرکا، تأمین مواد اولیه از دیگر علل تعطیلی واحدهای صنعتی بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دائمی تولیدات شهرک صنعتی شکوهیه از دیگر اقداماتی بود که موردتوجه قرار گرفت.

وی در ادامه نیاز شهرک‌های صنعتی استان به آب را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی با کمبود آب روبرو هستند و با توجه به محدودیت‌های منابع آبی لازم است سهم آب صنعت قم از خط انتقال سرشاخه‌های دز به استان تعیین تکلیف شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان قم، تاریخ انتشار 23 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422001256:www.qom.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین