پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: احداث مجموعه‌هاي تفريحي و فرهنگي از جمله برنامه‌هاي سال 96 شهرداري است زيرا قم به شدت از فقر مكان‌هاي تفريحي و فرهنگي رنج مي‌برد.

شعار سال: حجت‌الاسلام سعید روحانی با اشاره به کمبود اماکن تفریحی در قم اظهار کرد: شورای شهر کمبود این اماکن را درک کرده و با هماهنگی شهرداری احداث زیرساخت‌های بیشتر برای اماکن تفریحی را در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: احداث مجموعه‌های تفریحی و فرهنگی از جمله برنامه‌های سال 96 شهرداری است زیرا قم به شدت از فقر مکان‌های تفریحی و فرهنگی رنج می‌برد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مکان‌هایی برای استفاده نوجوانان قمی باید تعیین شود گفت: این قضیه آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد زمانی که مکان مناسب وجود نداشته باشند که جوانان انرژی خود را تخلیه کنند به برخی از مسائل روی می‌آورند و درگیر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کمبود اماکن تفریحی آسیب‌های روانی، روحی و مشکلات فراوانی را گریبانگیر خانواده‌ها می‌کند اگر انرژی جوان در جای مناسب تخلیه نشود مشکلاتی در آینده برای او به وجود می‌آورد.

روحانی با اشاره به کمبود مکان‌هایی برای ورزش بانوان گفت: اگر بانوان مکان مناسبی برای تفریح نداشته باشند افسردگی و عوارض روحی دیگر برای آنها به همراه دارد که سبب مشکلات زیادی در خانواده می‌شود.

وی عنوان کرد: زیرساخت‌های لازم برای ساخت مکان‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در قم آماده نیست، اگر به این امر توجه نکنند و زیرساخت‌ها آماده نشود مشکلاتی به وجود می‌آید.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: هزینه در این زمینه در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری است زیرا بسیاری از آسیب‌ها را کاهش می‌دهد اگر بودجه‌های دستگاه‌ها پایین است و بودجه شخصی کفایت نمی‌کند باید از سرمایه‌گذار در این بخش استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران زیادی هستند که علاقه‌مند به ایجاد اماکن تفریحی در شهر قم هستند گفت: نباید مخالفت بی‌اساس با سرمایه‌گذار شود و دیدگاه تنگ‌نظرانه در این زمینه وجود داشته باشد. در استان‌های دیگر سرمایه‌گذار سریع جذب می‌شود در حالی که در قم نتوانستیم سرمایه‌گذاری را رواج دهیم تا مردم استفاده لازم را ببرند.

روحانی خاطرنشان کرد: شهرداری اقداماتی در زمینه بخشودگی عوارض دارد ولی کفایت نمی‌کند باید این نگاه در مراکز مرتبط با سرمایه‌گذاری به وجود آید و دیدگاه آنها تنگ‌نظرانه نباشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: خانواده‌ها از نظر روحی و روانی به مکان‌هایی نیاز دارند اکنون منشأ افسردگی‌ها و تندخویی‌ها این است که نتوانستیم مکان‌هایی فراهم کنیم که آستانه صبر و تحمل خانواده‌ها افزایش پیدا کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان قم، تاریخ انتشار 23 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421000593:www.qom.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین