پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
استاندار هرمزگان هدف تامین اجتماعی را برپایی عدالت دانست و گفت: وجود عدالت موجب بالندگی یک جامعه می‌شود که تامین اجتماعی در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

شعار سال: جاسم جادری امشب در مراسم تقدیر از کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌های شاهد تامین اجتماعی هرمزگان که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، عنوان کرد: سازمان بزرگ تامین اجتماعی خدمات بسیار گسترده و ارزنده ای به اقشار مختلف از جمله اقشار ضعیف جامعه ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی مجموعه‌ای خدوم است که در جهت تامین رفاه و امنیت اجتماعی جامعه کار می‌کند و اقدامات بسیار خوبی در سطح استان و کشور انجام می‌دهد.

استاندار هرمزگان اقدامات تامین اجتماعی را پایه و اساس بسیاری از امور مهم دانست و بیان داشت: بیش از 50 درصد جمعیت کشور زیر پوشش تامین اجتماعی هستند و بخش عمده ای از افراد جامعه به تامین اجتماعی امید دارند.

جادری خاطرنشان کرد: امروز با مدیریت بسیار خوب صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نقطه اتکا برای رفع محرومیت و جبران خسارات وارده به جامعه محسوب می‌شود.

وی هدف تامین اجتماعی را برپایی عدالت دانست و تصریح کرد: وجود عدالت موجب بالندگی یک جامعه می‌شود که تامین اجتماعی در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز نیازمند کار و مدیریت جهادی هستیم، اظهار داشت: تامین اجتماعی می‌تواند ایده‌های نو را عملیاتی کند و در این عرصه با توجه به درآمدهایی که این سازمان دارد، می‌تواند بخشی از آنها برای ایجاد کارهای اقتصادی مستمر سرمایه‌گذاری کند و افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نیز از این کارهای اقتصادی بهره ببرند.

جادری اضافه کرد: در زمینه درمان نیز تامین اجتماعی با احداث بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مختلف، خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس (استان هرمزگان)، تاریخ انتشار 24 تیر 96 ، کد مطلب: 13960424002137:www.hormozgan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین