پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال شرق گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر فرآوده معادل ۶۹۳میلیون و ۳۵۲هزار و ۶۶۰ تن در بهار سال جاری از شاهرود به سایر نقاط کشور منتقل شد.

شعار سال:  قاسم عربیارمحمدی ضمن بیان اینکه 1/5 میلیارد لیتر از انواع فرآورده‌ نفتی در فصل بهار امسال از طریق خطوط لوله نفت در منطقه شمال شرق انتقال یافت، تاکید کرد: از این میزان سهم بنزین ۵۴۵ میلیون و ۶۷۱ هزار لیتر، سهم گازوئیل ۸۱۸ میلیون و ۸۳۳هزار لیتر، سهم نفت سفید ۱۲۷ میلیون و ۲۲۸هزار لیتر و سهم سوخت جت ۱۴ میلیون و ۶۲۹هزار لیتر است.

وی افزود: از مجموع بنزین انتقال یافته در این بازه زمانی، سهم بنزین پاک از این رقم، ۱۲۹میلیون و ۹۱۹ هزار لیتر است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال شرق، تصریح کرد: همچنین سهم نفت گاز(گازوئیل) پاک هم ۹۳ میلیون و ۲۸۶هزار لیتر بود.

به گفته عربیارمحمدی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق وظیفه سوخت رسانی به پنج استان مهم خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان و سمنان و همچنین تامین سوخت‌ نیروگاه‌های سیکل ترکیبی شهرستان‌های شاهرود، سمنان و نیشابور را بر عهده دارد

وی افزود: این شرکت سوخت رسانی به پنج استان سمنان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گلستان و بخش از استان مازندران را انجام می دهد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال شرق با اشاره به وجود ۱۴ هزار کیلومتر راه انتقال خطوط نفت در کشور، بیان داشت: یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از این راه ها در منطقه شمال شرق قرار دارد که شامل خط ۲۲ اینچ ری به سمت سمنان و شاهرود، خط ۲۰ اینچ شاهرود به سمت سبزوار، مشهد و نیشابور، انشعاب خط هشت اینچ مرکز انتقال نفت امام تقی به سمت تربت حیدریه، خط ۱۲ اینچ شاهرود به سمت علی آباد گرگان و ... می شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب: 4036175:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین