پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در سه سال گذشته جایگاه ورزش دانش آموزی کردستان در کشور از رتبه ۲۸ به رده هشتم نقل مکان کرده است.

شعار سال: افشین خوش گوار با اشاره به برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی در استان کردستان گفت: هدف کلان آموزش و پرورش ارتقاء جایگاه ورزش دانش آموزی استان از رتبه ۲۸ بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار داشت: در سال ۹۳ که جایگاه استان کردستان در ورزش دانش آموزی رتبه ۲۸ بود که بعد از سال ها تلاش عوامل در آموزش و پرورش این جایگاه اکنون به رتبه هشت تغییر کرده است.

وی افزود: گرفتن میزبانی مسابقات یکی از عوامل رشد جایگاه ورزش دانش آموزی استان کردستان است که از سال ۸۱ هیچ گونه میزبانی به کردستان داده نشده بود.

خوش گوار گفت: در سال ۹۴ میزبانی رشته ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و در سال ۹۵ نیز میزبانی مسابقات کشوری را برعهده گرفته و نمره قبولی ناظران را کسب نمودیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار داشت: از این پس کردستان به عنوان برترین میزبان شناخته شد و همین موضوع باعث شد که در سال ۹۶ اعلام کنند که در صورت توان کردستان میزبانی تمام رشته های دانش آموزی را برعهده بگیرد.

وی افزود: کمبود اماکن ورزشی و نبود امکانات سخت افزاری مانند خوابگاه باعث شد که تنها میزبانی یکی از رشته های ورزش دانش آموزی در کشور را بر عهده بگیریم.

خوش گوار گفت: انتخاب رشته دو و میدانی نیز به دلیل پیشینه خوب این رشته در استان و پایه بودن در میان دیگر رشته های ورزشی است و حتی از نظر امکانات سالنی نیز در حد برخورداری قرار داشتیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار داشت: نبود خوابگاه ورزشی متمرکز کیفیت کار ما را کاهش داد و از طرف دیگر باعث افزایش هزینه های نیز شد.

وی در مورد تمرینات تیم استان کردستان نیز گفت: بعد از پایان مسابقات استانی از اواخر فروردین اردوی تمرینی تیم استان را زیر نظر مربیان با تجربه آغاز کردیم و تا ۲۰ تیر ماه این تمرینات و اردو ها ادامه داشت.

خوش گوار گفت: از آواخر فروردین به هرکدام از ورزشکاران برنامه تمرینی داده می شد و اواخر هر هفته در مرکز استان رکورد گیری انجام می گرفت اما سه هفته آخر و مانده به مسابقات تمرینات را به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار کردیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار داشت: نتیجه تمرینات در کسب مدال بازیکنان مشاهده شد با این وجود که در دوره قبل در دو بخش پسران و دختران چهار مدال کسب کردیم ولی در رده پسران در ماده های مختلف نماینده کردستان مدال های زیادی را کسب کرد و انتظار داریم که این موفقیت ها در رده دختران نیز تکرار شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31 تیر 1396، کد مطلب: 4037604:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین