پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی استان یزد از مرمت و بازسازی خانه تاریخی حسینی در شهرستان میبد خبر داد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، ساشا ریاحی مقدم اظهار داشت: در راستای اجرای طرح حمایت از مالکین بناهای تاریخی، خانه تاریخی حسینی در شهرستان میبد مرمت و بازسازی می شود.

وی بیان کرد: این خانه با ارزش تاریخی که متعلق به دوران قاجاریه است، در روستای رکن آباد میبد و در دل بافت تاریخی این روستا قرار دارد.

ریاحی مقدم افزود: این بنا با معماری منحصر به فرد خود یکی از یادگارهای دوره قاجار است که با همت اداره میراث فرهنگی شهرستان در حال مرمت و بازسازی است.

وی تصریح کرد: این خانه دارای حیاط مرکز و چهار طرف ساخت است که با بادگیری بزرگ متصل به زیر زمین دارای شهرت است و با همت اداره میراث فرهنگی شهرستان میبد و بخش خصوصی مورد بازسازی و مرمت قرار خواهد گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 تیر 96 ، کد مطلب: 4037028:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین