پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
روسیه قصد دارد به تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور واکنش سختی نشان دهد.

شعار سال: روزنامه کومرسانت روسیه نوشت: یک منبع در وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که مسکو در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور 35 دیپلمات آمریکا را اخراج می کند و املاک متعلق به سفارت آمریکا را نیز مصادره می کند.

این در حالی است که مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته با اکثریت آراء به لایحه اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، ایران و کره شمالی موافقت کرد.

این تحریم ها در صورت موافقت نهایی کنگره با آنها و امضای رئیس جمهور آمریکا، از آغاز سال 2014 تا کنون بزرگترین تحریم ها خواهد بود. این تحریم ها به شکل اساسی بر انرژی تمرکز دارد.

کومرسانت نوشت:رسوایی دیپلماتیک که در اواخر سال گذشته رخ داد نیز مدنظر قرار می گیرد؛ در آن زمان دولت آمریکا 35 دیپلمات روس را اخراج کرد و دو مورد از املاک دیپلماتیک را مصادره کرد.

از آن جایی که بازگرداندن املاک دیپلماسی روسیه در ایالات متحده آمریکا غیرممکن شده است؛ املاکی که توسط دولت سابق گرو گرفته شد، دولت روسیه قصد دارد مجتمع تفریحی سفارت آمریکا و انبارهای آن را مصادره کند.

روسیه همچنین قصد دارد 35 دیپلمات آمریکا را اخراج کند. علاوه بر آن، دولت روسیه امکان کاهش تعداد کارکنان سفارت آمریکا در مسکو را مورد بررسی قرار دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار 5 مرداد 96، کد مطلب: 711450:www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین